تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب طرح دائمی شدن قانون استخدام ناجا در کمیسیون اجتماعی

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از دائمی شدن قانون استخدام ناجا و تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد تا شهریور ماه ٩٨ در کمیسیون اجتماعی خبر داد.

به گزارش شما نیوز ،روح‌الله بابایی‌صالح در خصوص جلسه امروز (سه‌شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح دائمی شدن قانون استخدام ناجا در دست بررسی کمیسیون بود. این طرح در کمیسیون بررسی شد و با حضور نمایندگان و معاونت پارلمانی نیروی انتظامی به تصویب رسید و قرار شد که به صحن ارسال شود. اجرای قانون استخدام ناجا تمدید شد.

وی افزود: موضوع دیگری که مورد بررسی قرار گرفت، لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد بود که اجرای این طرح هم تا شهریور ماه سال ١٣٩٨ تمدید شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب طرح دائمی شدن قانون استخدام ناجا در کمیسیون اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..