تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یقه گرفتن به سبک حلقه اطراف یک نامزد ناکام انتخاباتی/چرا شفاف‎سازی نمی‎کنید که در دبیرخانه مجمع چه می‎گذرد؟

برادر محسن! استخدام قوم و خویش شما تمامی ندارد؟! آیا اطراف شما نخبگان و شایستگانی برای همکاری وجود ندارد؟!

این انتظار از شخصی که بیش از دو دهه است مسئولیت سخنگویی و دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده دارد و تقریبا هر دو هفته یک بار در جمع خبرنگاران حاضر می شود زیاد نیست که در خصوص ساختار مجمع، دبیرخانه و نیروهای مازاد آن شفاف‎سازی کند؛ حتی انتشار لیست پرداختی به افراد دارای حکم در دبیرخانه نیز خالی از لطف نیست.

آفتاب‌‌نیوز :

سرویس سیاسی- سایت تابناک، وابسته به محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سوالات جالبی را از سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص یک انتصاب در سازمان نقشه برداری مطرح کرده است که بد نیست این سوال را به‎‎ گونه دیگری از جناب آقای رضایی و مدیران پردرآمد و سرشار از ثروت سایت‌شان مطرح کنیم؛ شاید برای یکبار هم که شده پاسخی ولو در حد توئیتر نسبت به این سوالات ارائه شود.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ آقای برادر محسن دیروز و دکتر رضایی امروز، بهتر نیست در خصوص به‎کار گیری فرزندان، وابستگان و همشهری‎های خود در مناصب مختلف دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، آنهم با حقوقهای بالاتر از متوسط نظام اداری کشور کمی توضیح دهند؟ از همشهری‎بودن برخی استخدام‎شدگان در دبیرخانه مجمع – که هیچگاه فهرست مالی اداری آن در ادوار مختلف به‎صورت شفاف منتشر نشده تا رسانه‎ها مطلع باشند ده‎ها نفر در یک دبیرخانه با فعالیت یک روز در هفته فعالیت چه کار می‎کنند- که بگذریم بد نیست ایشان توضیح دهند  اساسا انتصاب وابستگان و آشنایان در دبیرخانه مجمع با چه مجوزی و تا چه حدی امکانپذیر است؟ گویا این دبیرخانه به طور شناور می‎تواند نیروهای مختلفی را استخدام کند و حقوق و مزایا خوبی هم بدهد بی آنکه حتی برخی از آنها در محل کار حاضر شوند و یا اینکه در استخدام وزارتخانه‎ها و نهادهای دیگر باشند و از دبیرخانه نیز حکم داشته باشند. اگر نیاز شد می‎توان به راحتی لیستی از این افراد را منتشر کرد. در واقع بد نیست برادر محسن کمی از سوابق برخی وابستگان و دوستان خود که در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به کار هستند، اطلاعاتی منتشرکند.

توجه به جوانان و به کارگیری نیروهای جوان به شرط اینکه حتما وابستگی قومی و خویشاوندی با شما نداشته باشند، امر بسیار پسندیده‎ای است که به طور حتم بسیاری از جوانان متخصص و تحصیلکرده کشور منتظر به کار گرفته شدن چنین رویکردی از سوی دولت‎ها هستند؛ اما اینکه صرفا جوانانی استخدام شوند که ارتباط و نزدیکی اینچنینی به تصمیم گیرندگان دارند، نوعی نقض غرض و اشتباه رفتن راه است.

این انتظار از شخصی که بیش از دو دهه است مسئولیت سخنگویی و دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده دارد و تقریبا هر دو هفته یک بار در جمع خبرنگاران حاضر می شود زیاد نیست که در خصوص ساختار مجمع، دبیرخانه و نیروهای مازاد آن شفاف‎سازی کند؛ حتی انتشار لیست پرداختی به افراد دارای حکم در دبیرخانه نیز خالی از لطف نیست. ماجراهای شگفت‎انگیز مالی سایت وابسته به جناب آقای رضایی هم بماند برای بعد. البته ممکن است جناب آقای رضایی از این اتفاقات در رسانه و اطراف خود بی اطلاع باشند وگرنه به دوستان و آشنایان و وابستگان‎‌اش که دست بر قضا همه امور در دست ایشان است، تذکری می‎داد که بی مهابا برای یک انتصاب یقه دیگران را نگیرند که داستان سوزن و جوالدوز تداعی نشود!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یقه گرفتن به سبک حلقه اطراف یک نامزد ناکام انتخاباتی/چرا شفاف‎سازی نمی‎کنید که در دبیرخانه مجمع چه می‎گذرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..