تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجاب کامل چهره در هلند ممنوع شد

حجاب کامل چهره در هلند ممنوع شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،مجلس علیای هلند، قانون ممنوعیت حجاب کامل چهره در مکان های عمومی را تصویب کرد. مجلس سفلای هلند این لایحه را در سال 2016 تصویب کرده بود.

لایحه ممنوعیت حجاب کامل چهره که طرحی ابتکاری از «رونالد پلاسترک»، وزیر کشور هلند است، پیش از این که تصویب شود، بارها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است. پیشتر «مارک روت»، نخست وزیر هلند اعلام کرد این لایحه صرفا جهت ارتقای تدابیر امنیتی است. با این حال، تصویب لایحه ممنوعیت حجاب کامل چهره، نگرانی ها در خصوص هدف قرار گرفتن اقلیت های مذهبی را افزایش داده است.

حجاب کامل چهره، پیش از این در بسیاری از کشورهای اروپایی همچون دانمارک، فرانسه، سوئیس، اتریش، بلژیک، لتونی، بلغارستان و تیچینو [بخش سوئیسی زبان ایتالیا] ممنوع شده بود.

حجاب کامل چهره در برخی از شهرهای آلمان ممنوع است. بلژیک در سال 2011 پوشش کامل چهره را ممنوع کرد و در همان سال فرانسه نیز به تبعیت از بلژیک پوشیدن روبند و نقاب چهره در مکان های عمومی را ممنوع کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجاب کامل چهره در هلند ممنوع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..