تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی تانکر حامل گاز مایع در مسیر سقز- دیواندره

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،طی اعلام مردمی مبنی بر بروز حادثه انحراف و واژگونی یک دستگاه تریلی آکسور حامل ۳۰ هزار لیتر گاز مایع و گرفتار شدن راننده تریلی و نشت گاز، بلافاصله تیم اطفای حریق و امداد و نجات ایستگاه مرکزی آتش نشانی به محل اعزام شد.
ایرج گیلاسی، مسئول واحد آتشنشانی سقز در ارتباط با واژگونی تانکر حامل گاز مایع در مسیر سقز دیواندره گفت:دردو ماه اخیر این دومین تانکری است که در مسیر سقز دچار حادثه می‌شود.
وی افزود: از آنجا که تانکر‌های حادثه دیده، گران قیمت بوده و صاحبان آن به راحتی حاضر به آسیب پذیری بیشتر آن نیستند و از سوی دیگر رهاسازی مواد داخل آن در طبیعت باعث ضرر و زیان می‌شود فرآیند نقل و انتقال آن به آسانی میسر نیست.
مسئول واحد آتشنشانی سقز، در مورد تانکری که هم اکنون در گردنه فیلان تاقی موجب مسدود شدن یک باند مسیر شده است خاطرنشان کرد: خوشبختانه تانکر مذکور هیچگونه نشتی ندارد، اما به دلیل سنگینی تانکر و نبود تجهیزات لازم در منطقه ممکن است جابجایی آن طول بکشد.

انتهای پیام/م

 تانکر حامل گاز مایع در مسیر سقز- دیواندره واژگون شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی تانکر حامل گاز مایع در مسیر سقز- دیواندره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..