تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع بیش از 30 هزار فیش عوارض نوسازی در منطقه یک قم

توزیع بیش از 30 هزار فیش عوارض نوسازی در منطقه یک قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛اصفهانیان مقدم،شهردار منطقه یک قم از آغاز توزیع بیش از 30 هزار فیش عوارض نوسازی در سطح منطقه یک خبر داد.

وی با اشاره به پرداخت عوارض نوسازی، افزود: طبق زمانبندی پیش بینی شده فیش های انبوه عوارض نوسازی ظرف مدت 10 روز در محله های مورد نظر توزیع می گردد.

 شهردار منطقه یک قم بیان کرد: این فیش ها از بدهی های سال های گذشته و سال جاری می‌باشد که در حال حاضر در تعدادی از محله های سطح منطقه پخش شده است.

اصفهانیان مقدم در ادامه افزود: فیش های عوارض نوسازی به صورت سالیانه برای موءدیان محترم صادر می‌گردد و در صورت پرداخت به موقع از 10% تخفیف خوش‌حسابی برخوردار می گردند.

 وی اظهار کرد: شهروندان محترم که فیش های عوارض نوسازی را دریافت می‌نمایند، در صورتی که مغایرتی در آن مشاهده نمودند؛ اعم از آدرس، نام، پلاک ثبتی و ... می توانند با در دست داشتن مدارک معتبر به شهرداری منطقه یک مراجعه نموده و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

شهردار منطقه یک قم در پایان تصریح کرد: آبادانی و عمران شهر در گرو مشارکت شهروندان محترم با شهرداری می باشد و در صورتیکه شهروندان با شهرداری همکاری متقابل داشته باشند شهری در خور شان زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل بیت(س) ایجاد می‌گردد.

انتهای پیام/ش

عوارض نوسازی منطقه یک قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع بیش از 30 هزار فیش عوارض نوسازی در منطقه یک قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..