تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌توجهی به معضلات زیست محیطی و بروز چالش‌های زیست محیطی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ وهاب زاده مدیرکل بازرسی محیط زیست کشور در دیدار با کارکنان محیط زیست خراسان شمالی به ظرفیت‌های بکر زیست محیطی و موقعیت جغرافیای طبیعی استان خراسان شمالی اشاره و اظهار کرد: با توجه به اهمیت محیط زیست طبیعی و بکر بودن طبیعت استان از تمام دستگاه‌های اجرایی برای حفظ و پویایی محیط زیست طبیعی استان انتظار حمایت بیشتری داریم.

وی درباره معضلات زیست محیطی در کشور اظهار کرد: به علت بی‌توجهی به مطالبات مردم در امر محیط زیست اکنون دچار چالش‌های زیست محیطی شده‌ایم و برای حل این مشکلات باید صد‌ها برابر هزینه کرد.

وهاب‌زاده عامل بروز پدیده کم آبی  در برخی استان‌های کشور را به علت بی‌توجهی به معضلات زیست محیطی در گذشته دانست و گفت: متاسفانه در اجرای طرح‌های مدیریت مناطق تحت مدیریت سازمان و مدیریت منابع آبی کشور برنامه‌ریزی خوبی انجام نشده و در حال حاضر این مهم نیازمند مطالعات و اقدامات جدی است و در بحث نظارتی جزو اولویت‌های این دفتر است.

مدیرکل بازرسی محیط زیست کشور موضوع آب، پسماند و مدیریت منابع را از جمله اهداف مهم و اساسی سازمان حفاظت محیط زیست ذکر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توجه ویژه عیسی کلانتری - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست - به معیشت کارکنان این سازمان اشاره کرد و نیرو‌های هر سازمانی را سرمایه‌های اصلی آن سازمان دانست که باید در حفظ نیرو‌ها کوشا بود.

وهاب زاده برتعامل و همسویی نیرو‌های سازمان بایکدیگر تاکید کرد و گفت: تعامل و همسویی بین نیرو‌ها منجر به پیشرفت فعالیت‌های سازمان می‌شود.

مدیرکل بازرسی سازمان محیط زیست در ادامه اظهار کرد: با تشکیل مناطق پنجگانه کشور که اتفاق جدیدی است، رویکرد دفتر بازرسی در جهت شناسایی نقاط ضعف و آسیب خیز و آگاهی سازی همکاران و پیشگیری از وقوع جرم و تخلف است و با هر گونه پرونده سازی بی مورد که مغایرت قانونی دارد و خارج از اخلاق و شئونات انسانی و اخلاقی است برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: با حضور و نظارت مستمر در اجرای طرح‌های زیست محیطی و پروژه‌های عمرانی، شاهد کاهش چشمگیر وقوع تخلف بوده‌ایم که این امر نشانگر این است که همکاران بازرسی مستقر در ادارات کل وظایف خود را بخوبی و با هماهنگی دفتر بازرسی سازمان انجام داده ند.


انتهای پیام/ی

مدیرکل بازرسی محیط زیست کشور در خراسان شمالی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌توجهی به معضلات زیست محیطی و بروز چالش‌های زیست محیطی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..