تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگيری قاتل مسلح پس از 5 ماه در سراوان

دستگيری قاتل مسلح پس از 5 ماه در سراوان به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان     به نقل از  پایگاه خبری پلیس؛سرهنگ نصرالله شيبک گفت: در پی قتل جوانی با شليک گلوله در بهمن ماه سال 96 و متواری شدن قاتل، دستگيری متهم به صورت ويژه در دستور كار کاراگاهان پليس آگاهي اين فرماندهی قرار داد.

وی افزود: با تحقيقات و بررسی های انجام شده و اشراف اطلاعاتی کاراگاهان پليس، مخفيگاه قاتل که جوانی 26 ساله است شناسايی و با هماهنگی قضائی در يک عمليات ضربتی و غافلگيرانه وی را به همراه یک قبضه کلت کمری و مهمات مربوطه دستگير کردند.

جانشين انتظامی شهرستان سراوان با بيان اينکه قاتل انگيزه خود را از قتل سرقت بيان کرده است، تصريح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه ای قاتل مقدار 3 کیلوگرم تریاک نیز کشف کردند و متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتی به منظور سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/س

شناسایی قاتل بعد از 5 ماه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگيری قاتل مسلح پس از 5 ماه در سراوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..