تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتارهای خارج از چارچوب صنفی بی‌نتیجه است

واکنش رئیس مرکز اصناف ایران به تجمع بازاریان تهران؛

رفتارهای خارج از چارچوب صنفی بی‌نتیجه است به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  سید جواد احمدی صبح امروز در نشست ماهانه اتاق اصناف اصفهان اظهار کرد: تا پیش از روی کار آمدن دولت ترامپ محور و جهت‌گیری دشمنان سیاسی بوده، اما حالا این رویه تغییر کرده و جهت‌گیری‌های دشمن اقتصادی ـ سیاسی شده است.

وی افزود: طبیعی است که با این جهت‌گیری نظام اقتصادی کشورمان مورد هدف قرار می‌گیرد، بنابراین باید هوشیارتر باشیم و مثل گذشته وظایف خود را به خوبی تشخیص دهیم و به آن عمل کنیم.

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران اضافه کرد: در حال حاضر به قدری جایگاه سازمان‌های صنفی رشد کرده که تعداد کاندیداهای برخی شهرستان‌ها غیر قابل تصور است؛ این امر نشان می‌دهد درون جامعه صنفی این موضوع اهمیت پیدا کرده است.

احمدی خاطرنشان کرد: منشأ اتفاقات بازار تهران در روز گذشته از «علاءالدین» و اطراف آن آغاز شد که نشان‌دهنده شکل‌گیری این اتفاقات از کاسبان جوان‌تر است.

وی با بیان اینکه در مسائل صنفی باید تمرکز بر رفتارهای حرفه‌ای و تخصصی صنفی را در نظر داشته باشیم، متذکر شد: تشکل‌های صنفی از گذشته شکل گرفته و مطالباتشان از همان سال‌های دور بوده است، اما هیچ وقت با رفتارهای غیرحرفه‌ای اجازه ندادند مسائل‌شان جهت‌گیری اشتباه بگیرد.

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران با بیان اینکه وقتی رفتارها از چارچوب رفتارهای صنفی خارج شود، نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت، تصریح کرد: دولت و قانون‌گذار اموری را در اختیار واحدهای صنفی گذاشته و اگر پاسخ‌گو نباشند این اختیارات محدود می‌شود.

احمدی یادآور شد: بازرسی بر اتاق‌های اصناف اختیار بزرگی است که به اتحادیه‌ها داده شده و اگر در این موضوع اهتمام لازم را نداشته باشیم طبیعتاً حرکت به سمتی می‌رود که این اختیار محدود شود.

وی با اشاره به تبادل 110 هزار میلیارد تومانی در معاملات فضای مجازی سال گذشته اضافه کرد: این پولی است که از جیب اصناف رفته و اگر خودمان را برای این موضوع آماده نکنیم و درصدد تقابل باشیم راه به جایی نخواهیم برد.

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران با تأکید بر ضرورت تعامل سنت و مدرنیته در اصناف مطرح کرد: انتخابات اتاق‌های اصناف در سال 97 به صورت الکترونیکی برگزار شد که می‌تواند الگویی برای سایر انتخابات باشد.

احمدی بیان کرد: آموزش مجازی واحدهای صنفی و موضوع اتوماسیون اداری سازمان‌های صنفی از جمله موضوعاتی است که تا پایان سال عملیاتی خواهد شد و باعث می‌شود تا اتاق‌های اصناف به سمت استفاده از ابزار جدید بروند.

وی با بیان اینکه  توجه به ظرفیت صنوف تولیدی موضوعی مهمی است که باید در این زمان به آن پرداخت، تبیین کرد: کارگروهی در وزارت امور اقتصادی و دارایی برای بررسی مشکلات صنوف تولیدی تشکیل داده شده و تا امروز 15 مشکل احصا شده است.

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران  افزود: برخی مشکلات در وزارتخانه قابل حل است و برخی نیاز به ارتباط با سازمان‌های دیگر دارد که در حال پیگیری حل این مشکلات هستیم.

انتهای پیام/س

سفر رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران به اصفهان

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتارهای خارج از چارچوب صنفی بی‌نتیجه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..