تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴ راه برای داشتن دندان هایی سفید تر

سلامت نیوز: چگونه دندان هایی سفید تر داشته باشیم؟ ممکن است پاسخ ساده باشد بیشتر مسواک زدن، که البته کافی نیست.

۱ بهداشت صحیح دهان و دندان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفقنا، اول و مهمتر از همه، بهداشت صحیح و مناسب دهان و دندان است که راهی جامع برای جلوگیری از زرد شدن دندان هاست. تشکیل پلاک های روی دندان می تواند دندان های شما را زرد کند، بنابراین مسواک زدن، استفاده از نخ دندان و دهانشویه نباید فراموش شوند.

۲ محدود کردن مصرف برخی از مواد غذایی

بعضی از مواد غذایی از جمله قهوه و سیگار رنگ دندان ها را تیره می کنند.

۳ درمانهای خانگی

روی موجود در سبزیجات خام پلاک روی دندان ها را پاک می کند. توت فرنگی و آناناس هم برای سفید کردن دندان ها موثر هستند.

سرکه سیب رقیق شده نیز می تواند به عنوان یک دهانشویه استفاده شود.

۴ درمان زیبایی

اگر با انجام همه ی مراحل بالا موفق نشدید و یا اینکه در جستجوی یک راه حل سریع هستید، درمان های زیبایی به شما پیشنهاد می شود، که از جمله بهترین آنها کیت های سفید کردن دندان هاست.

نوار های سفید کننده و ژل مخصوصی که یک درمان نسبتا ارزان برای داشتن یک لبخند خیره کننده است. نوارها به دندانهای بالا و پایین شما متصل می شوند که پس از برداشتن انها سحر و جادوی مواد شیمیایی را در سفید شدن دندانهایتان مشاهده خواهید کرد. ژل مخصوص هم با روش مشابه عمل می کند، مگر اینکه ژل به طور مستقیم بر روی دندان ها گذاشته شود.

ایده آل ترین و گران قیمت ترین گزینه روکش مخصوصی برای دندان است، که هزینه بالایی دارد. .در واقع این روکش های سفید جایگزین دندان ها می شوند.

منبع: www.independent.co.uk




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴ راه برای داشتن دندان هایی سفید تر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..