تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم هایی که به زودی تولید خواهند شد

در جلسه اخیر شورای صدور پروانه ساخت با تولید چهار فیلمنامه موافقت شد.

فیلم جدید فتح الله جعفری جوزانی و علی جلیلوند

فیلمنامه های «این گروه نسبتا خشن» به تهیه‌کنندگی فتح الله جعفری جوزانی، کارگردانی و نویسندگی حسین کربلایی طاهر در حوزه اجتماعی، «از مرگ» به تهیه‌کنندگی علی جلیلوند، کارگردانی احد صادقی وند و نویسندگی علی زرنگار در حوزه اجتماعی آثاری هستند که موفق به دریافت پروانه ساخت شدند.

همچنین فیلم های «سرکوب» به تهیه‌کنندگی جواد نوروز بیگی، کارگردانی و نویسندگی رضا گوران در حوزه اجتماعی و «هیاهوی انزوا» به تهیه‌کنندگی محمد احمدی، کارگردانی و نویسندگی علی جابری انصاری در حوزه اجتماعی نیز موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم هایی که به زودی تولید خواهند شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..