تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه بهترین و خوشمزه ترین نوشیدنی تابستانی

طرز تهیه نوشیدنی های تابستانی خوشمزهبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمانی که فصل گرما شروع می شود، فقط یک نوشیدنی خنک آدم را سرحال می کند. یک "نوشیدنی تابستانی" گزینه ی خوبی برای پذیرایی از میهمانانتان در فصل گرما می باشد.تصور اکثریت بر این است که تنوع نوشیدنی هایی که امکان درست کردنشان در منزل باشد، کم است. در این آموزش قصد داریم طرز تهیه چند نوشیدنی خنک تابستانی بسیار ساده  و سرشار از ویتامین را به شما همراهان همیشگی معرفی   می کنیم.

نوشیدنی تابستانی کوکتل سیندرلا

مواد لازم 

آب لیموی تازه 1 پیمانه آب پرتقال 4  پیمانه آب آناناس 4 پیمانه

طرز تهیه

آب میوه های ذکر شده را همراه با یخ در مخلوط کن ریخته و کاملا میکس میکنیم. این نوشیدنی تابستانی را می توانید در یک لیوان بلند سرو کنید و با لیمو تزئین کنید.

طرز تهیه نوشیدنی های تابستانی خوشمزه

هم چنین از دست ندهید!  طرز تهیه بهترین و خوشمزه ترین دسر تابستانی نوشیدنی تابستانی کوکتل استوایی آب گلابی 3 پیمانه آب آناناس 3 پیمانه آب زرد آلو 3 پیمانه آب لیموی تازه 1 پیمانه

طرز تهیه

آب میوه های نام برده شده را به همراه یخ در مخلوط کن کاملا میکس می کنیم.

طرز تهیه نوشیدنی های تابستانی خوشمزه

هم چنین بخوانید! نوشیدنی تابستانی برای پیشگیری از گرمازدگی نوشیدنی تابستانی و فوق العاده خوش طعم موهیتو لیموی تازه 1 عدد برگ تازه نعنا شکر قهوه ای دو قاشق غذا خوری سودا (آب گازدار)

طرز تهیه

لیمو را به 6 قسمت تقسیم کرده و 4 قسمت آن را کنار گذاشته و سپس دو قسمت باقی مانده را ریزتر خرد می کنیم و در یک لیوان میریزیم. در ادامه شکر و برگ های نعنا را اضافه می کنیم و با قاشق فشار می دهیم. لیوان را پر از یخ کرده و فضای خالی لیوان را با سودا پر میکنیم و خوب هم میزنیم. نوشیدنی تابستانی شما آماده است.

طرز تهیه نوشیدنی های تابستانی خوشمزه

هم چنین یاد بگیرید!  نوشیدنی تابستانی اسموتی ترکیبی

مواد لازم

2/1 لیوان آب‌ زرد آلو 2/1 لیوان آب انبه 1 عدد موز رسیده و بزرگ یک قاشق غذاخوری ماست پرچرب یخ

طرز تهیه

مواد ذکر شده را با مخلوط کن کاملا میکس می کنیم. و در لیوان های سرو میریزم.

طرز تهیه نوشیدنی های تابستانی خوشمزه

از دست ندهید! نوشیدنی تابستانی ضدگرمازدگی و تقويت کننده بینایی+دستورالعمل  کوکتل هویج، پرتقال و زنجبیل نوشیدنی تابستانی خوشمزه

مواد لازم

3 یا 4 عدد هویج شیرین 1 عدد سیب بزرگ 2 عدد پرتقال ¼ قاشق چایخوری پودر زنجبیل  

طرز تهیه

آب هر یک از میوه ها را میگیریم و با هم مخلوط میکنیم. و در انتها پودر زنجبیل را اضافه میکنیم. می توان به جای پودر زنجبیل، زنجبیل تازه را رنده زد و به نوشیدنی تابستانی اضافه کرد.

طرز تهیه نوشیدنی های تابستانی خوشمزه

هم چنین بخوانید!  کوکتل شیر سویا، زردآلو و آب سیب یک نوشیدنی تابستانی متفاوت

مواد لازم

۸ الی ۱۰ عدد برگه زرد آلو

2 لیوان آب سیب

۱۲۰ میلی‌لیتر شیر سویا

طرز تهیه

در ابتدا آب یک سیب را گرفته و برگه زردآلوها را به مدت یک شب در آن قرار می دهیم. سپس روز بعد با یک لیوان آب سیب تازه و شیر سویا کاملا مخلوط میکنیم. نوشیدنی تابستانی شما آماده سرو است.

طرز تهیه نوشیدنی های تابستانی خوشمزه

از دست ندهید!

نوشیدنی های تابستانی برای درمان کم خونی و چربی خون+ دستورالعمل نوشیدنی تابستانی شربت ریحان

مواد لازم

1 و نیم فنجان شکر 1 و نیم فنجان آب سرد 10 برگ ریحان

طرز تهیه

ابتدا شکر و آب را مخلوط می کنیم و روی حرارت قرار میدهیم. زمانی که شکر کاملا حل شد ظرف را از روی حرارت برمی داریم و برگ های ریحان را اضافه میکنیم. وقتی که سرد شد ریحان ها را خارج میکنیم و شربت را با آب، رقیق میکنیم. میتوانید نوشیدنی تابستانی خود را با یخ خنک تر و با برگ ریحان تازه تزئین کنید.

طرز تهیه نوشیدنی های تابستانی خوشمزه

شربت آلبالو نوشیدنی تابستانی محبوب

طرز تهیه

هسته های آلبالو ها را خارج میکنیم و یک لایه از آن ها را کف قابلمه میریزیم. سپس یک لایه شکر روی آلبالوها ریخته و بعد یک لایه ی دیگر آلبالو روی شکر میریزیم. قابلمه را روی شعله ملایم قرار می دهیم تا آلبالوها آب انداخته و بپزند. از آلبالوهای پخته میتوانید برای آلبالو پلو استفاده کنید. شربتی که باقی مانده را با آب رقیق کنید و با یخ سرو کنید.

طرز تهیه نوشیدنی های تابستانی خوشمزه

نوشیدنی تابستانی کوکتل توت فرنگی و انبه

مواد لازم

۸ الی ۱۰ عدد توت فرنگی تازه ۱ لیوان آب انبه (طبیعی یا نکتار)

طرز تهیه

قبل از هر چیز مدتی توت فرنگی ها را درون فریزر قرار می دهیم تا کمی یخ بزنند. در ادامه توت فرنگی ها و آب انبه را در مخلوط کن کاملا میکس میکنیم. میتوانید نوشیدنی تابستانی خود را با قطعات توت فرنگی تزئین کنید.

طرز تهیه نوشیدنی های تابستانی خوشمزه

اسموتی زردآلو نوشیدنی تابستانی فوق العاده خوشمزه

مواد لازم

1 لیوان آب زرد آلو 1 عدد موز تازه و رسیده نصف لیوان آب پرتقال

طرز تهیه

ابتدا آب زردآلو و موز را درون فریزر می گذاریم تا کمی سرد شده و یخ بزنند. در ادامه آب زردآلو و آب پرتقال را درون مخلوط کن میریزیم و موز یخ زده را نیز خرد کرده و به مخلوط اضافه میکنیم. همه مواد را کاملا با هم میکس میکنیم.

میتوانید نوشیدنی تابستانی و خوشمزه خودرا با میوه تزئین کنید.

طرز تهیه نوشیدنی های تابستانی خوشمزه

توجه کنید درصورتی که به زردآلوی تازه دسترسی نداشته باشید می توانید از کمپوت زردآلو یا نکتار زردآلو نیز استفاده کنید.

فالوده سبز نوشیدنی تابستانی محبوب ایرانی ها

مواد لازم 

2 فنجان اسفناج شسته شده 1 عدد گلابی یا سیب زنجبیل تازه آب لیموی تازه (نصف لیمو) 1 و نیم فنجان آب 1 قاشق غذاخوری دانه کتان (برای افزایش غلظت فالوده) عسل یا شربت افرا (اگر می خواهید فالوده را تمیز کنید)

طرز تهیه

ابتدا دانه و ساقه سیب و گلابی را جدا کرده و میوه ها را خرد می کنیم. برای شروع آب و دانه های کتان را مخلوط میکنیم. و بعد اسفناج را اضافه کرده و در نهایت میوه و زنجبیل را نیز افزوده و میکس میکنیم. آب لیمو را نیز روی مواد میریزیم و باز مخلوط کن را روشن میکنیم. میتوانیم مخلوط را تست کرده و در صورت نیاز کمی عسل به آن اضافه کنیم و دوباره میکس کنیم. ضمنا میتوانید فالوده خود را با لیمو تزئین کنید.

طرز تهیه نوشیدنی های تابستانی خوشمزه

 در اینجا ذکر چند نکته لازم است:  در صورتی که طعم زنجبیل یا اسفناج را نمیپسندید میتوانید قبل از استفاده کردن آن ها را درون فریزر قرار دهید.  از دانه ی کتان برای افزایش غلظت فالوده استفاده می شود و همینطور به خاطر ارزش غذایی آن. میتوانید موز را جایگزین آن کنید.  این نوشیدنی تابستانی برای معده درد مفید است.  برای غلظت بیشتر و خنک تر شدن فالوده میتوانید مواد را با یخ میکس کنید.

در این آموزش چند نوشیدنی تابستانی خنک، متنوع و با ارزش غذایی بالا معرفی کردیم. امیدواریم که روزهای گرم تابستان و میهمانی های شما عزیزان به کمک این آموزش دلپذیرتر شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه بهترین و خوشمزه ترین نوشیدنی تابستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..