تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی که مهدی طارمی برای عذرخواهی از مردم منتشر کرد

ویدئویی که مهدی طارمی برای عذر‌خواهی از هواداران تیم ملی در صفحه اینستاگزامش منتشر کردبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آخرین مسابقه تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم قدرتمند پرتغال هم‌چون دو بازی قبل دیدنی و جذاب بود. هرچند تیم ملی کشورمان با وجود بازی غیرت‌مندانه در برابر پرتغال و کسب تساوی با قهرمان اروپا به علت کمبود امتیازات نتوانست به مرحله حذفی جام‌جهانی روسه برسد ولی تمام دوست‌داران فوتبال و تیم ملی از بازیکنان خوب فوتبال کشورمان به خاطر بازی‌های عالیشان سپاس‌گذار هستند.

 مهدی طارمی بازیکن ارزشمند و با اخلاق کشورمان با وجود تلاش فراوان در جام‌جهانی 2018 موفق به گل‌زنی نشد. در آخرین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی پرتغال مهدی طارمی موقعیت مناسبی را برای گل‌زنی از دست داد. حالا مهدی طارمی برای پاسخ به انتقادات پیرامون عملکردش در جام‌جهانی و عذرخواهی از همه مردم برای از دست دادن موقعیت گل در مقابل دروازه پرتغال ویدئویی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

در ادامه ویدئو مهدی طارمی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

حمایت سردار آزمون از مهدی طارمی/ اونایی که از ما انتقاد می‌کنند تو عمرشون فوتبال بازى نكردن! +عکس

چند اشتباه تاثیرگذار در داوری بازی ایران و پرتغال اتفاق افتاد؟

انتهای پیام/

مهدی طارمی از هواداران عذرخواهی کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی که مهدی طارمی برای عذرخواهی از مردم منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..