تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان قدرتنمایی سلطان پنالتی؛ رکوردی که بیرو شکست

علیرضا بیرانوند دیشب کاری را انجام داد که دو سال است تمام دروازه‌بان‌های دنیا در انجامش ناکام بودند.

به گزارش شما نیوز ، ماموریتی سخت برای دروازه‌بان‌های بزرگ دنیاست و اگر داور اعلام پنالتی کند، تبدیل به عملیاتی غیر ممکن می‌شود. رونالدو در یک سال گذشته از روی نقطه پنالتی دروازه دخه‌آ، شزنی، آرئولا، نتو، ریکو و هوگو لوریس را باز کرده و فصل قبل از آن هم ۱۰ بار دروازه‌بان‌های مختلف از جمله اوبلاک روی ضربه پنالتی مقابل او زانو زده‌اند.

در مواردی هم که پنالتی‌های رونالدو خراب شده، یا او مثل بازی با مالاگا روی ریباند دروازه را باز کرده، یا مثل بازی با لتونی و لاکرونیا در همان مسابقه پنالتی دیگری را گل کرده تا حسابش را تسویه کند. آخرین باری که رونالدو، در گل کردن پنالتی ناکام بود و در آن مسابقه گلی هم نزد، دو سال قبل در مسابقه یورو ۲۰۱۶ مقابل اتریش بود. در آن دیدار آلمر دروازه‌بان اتریش، نقشی در گل نشدن پنالتی رونالدو نداشت و تیرک دروازه سی‌آرسون را متوقف کرد.

حالا بعد از گذشت دو سال، این بار نه تیرک دروازه که علیرضا بیرانوند، شب سختی برای رونالدو ساخت. او پنالتی کاپیتان پرتغال را گرفت و در بقیه جریان مسابقه هم از او گل نخورد تا بازی با ایران، یک خاطره بد برای برنده توپ طلای سال گذشته اروپا باشد. حضور بازیکنانی مثل بوفون، براوو، دخه‌آ و لوریس در بین دروازه‌بان‌هایی که در مهار پنالتی رونالدو ناکام بودند، دلیل بهت دیشب او بعد از مهار ضربه‌اش توسط بیرانوند را بیشتر مشخص می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان قدرتنمایی سلطان پنالتی؛ رکوردی که بیرو شکست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..