تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار سهام جهان افت کرد/ دلار لغزید

به گزارش شمانیوز ، به نقل از رویترز، روز سه‌شنبه، بالا رفتن تنش‌های تجاری بین آمریکا و سایر اقتصادهای بزرگ جهان، سرمایه‌گذاران را از سرمایه‌هایی مانند سهام که ریسک بالاتری دارند، دور نگاه داشت و سهام جهان به روند فروش خود ادامه داد؛ بازارهای چین بیشترین آسیب را از اضطراب سرمایه‌گذاران متحمل شدند.

پیش‌بینی می‌شود بازارهای اروپایی به دنبال افت شدید در روز گذشته، امروز اندکی بالاتر باز شوند. فوتسی انگلیس ۰.۲۵ درصد بالاتر، داکس آلمان ۰.۳۵ درصد و کاک فرانسه ۰.۲۵ درصد بالاتر کار خود را آغاز می‌کنند.

بازارهای آسیایی امروز تحت تاثیر سقوط شدید وال‌استریت در معاملات دیشب افت کردند؛ اس‌اندپی ۵۰۰ و نزدک، بدترین سقوط خود در بیش از ۲ ماه گذشته را تجربه کردند.

گسترده‌ترین شاخص آسیا اقیانوسیه سهام ام‌اس‌سی‌آی، که سهام ژاپن را در نظر نمی‌گیرد، ۰.۲۷ درصد افت کرد.

هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ ۰.۲ درصد افت کرد و شاخص کامپوزیت شانگهای ۰.۸ درصد از ارزش خود را از دست داد.

نیکی ژاپن توانست بیشتر افت امروز خود را جبران کند و تنها با ۰.۱ درصد ضرر به کار خود پایان دهد.

شاخص‌هایی که سهام تکنولوژی در آنها وزن سنگینی را به خود اختصاص داده‌اند، مثل کوسپی‌ کره‌جنوبی و شاخص سهام تایوان، به ترتیب ۰.۴۵ درصد و ۰.۵۵ درصد افت کردند.

سهام تکنولوژی آسیایی به دنبال افت همتایان خود در آمریکا، افت کردند. شرکت‌های تکنولوژی آمریکایی که بیشتر درآمد خود را از چین به دست می‌آورند، در معاملات دیشب به شدت آسیب دیدند.

آنچه باعث آغاز افت سهام تکنولوژی در جهان شد، انتشار این گزارش بود که خزانه‌داری آمریکا مشغول آماده سازی طرحی است که به واسطه آن شرکت‌هایی که حداقل ۲۵ درصد مالکیت آنها چینی باشند، نخواهند توانست در شرکت‌های تکنولوژی آمریکا سرمایه‌گذاری کنند.

در بازار ارز، یورو به سودهای به دست آمده در روز گذشته خود افزود و نرخ خود را تا ۱.۱۷۲۲ دلار بهبود بخشید که بهترین نرخ دو هفته‌ای آن است.

دلار هم با ۰.۳ درصد افت نسبت به قیمت بسته شده روز قبل، به نرخ ۱۰۹.۴۶۰ ین رسید. دلار در معاملات دیروز تا ۱۰۹.۳۶۵ ین هم پایین آمده بود که بدترین نرخ ۲ هفته‌ای آن است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار سهام جهان افت کرد/ دلار لغزید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..