تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه 710 میلیون ریالی قاچاقچی فلفل قرمز در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچي فلفل قرمز در تعزيرات حكومتي همدان 710 ميليون ريال جريمه شد.

جریمه 710 میلیون ریالی قاچاقچی فلفل قرمز در همدانعلیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: قاچاقچی که کالاهای قاچاق را در منزل خود نگهداری می‌کرد علاوه بر ضبط كالا به پرداخت جزاي نقدي در حق صندوق دولت نيز محكوم شد.

وی گفت: فردي كه مقادیر زیادی فلفل قرمز خارجی به ارزش 920 میلیون و 760 هزار و 236  ریال جهت فروش، در منزل خود نگهداری می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: شعبه پنجم تعزيرات حكومتي همدان پس از جری تشریفات قانونی مشاراليه  را علاوه بر ضبط كالا به پرداخت مبلغ 710 ميليون و282 هزار و 760 ريال جزاي نقدي در حق دولت محكوم كرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه 710 میلیون ریالی قاچاقچی فلفل قرمز در همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..