تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«چارلی در تهران» کمتر از یک ماه آینده کلید می خورد

مهدی آقابابایی کارگردان سینما آخرین وضعیت ساخت فیلمش را تشریح کرد.

درباره آخرین وضعیت ساخت «چارلی در تهران» گفت: هم اکنون مشغول بازدید لوکیشن و رایزنی و عقد قرارداد با بازیگران و عوامل هستیم و فکر می کنم کمتر از یک ماه یعنی حدود بیست روز آینده ، کار شروع شود.

وی افزود: بخشی از لوکیشن های این فیلم در تهران و بخشی در کرج و استان البرز( کمال شهر) خواهد بود.

این کارگردان با اشاره به برخی از عوامل«چارلی در تهران» گفت: تهیه کنندگی این اثر برعهده رحمان رضایی و کارگردانی آن برعهده خودم است همچنین با برخی از عوامل قرارداد بستیم که مدیر تولید: محمدرضا راستگو، مجری طرح: اصغر توانگر رنجبر،نویسنده: افسر شایان، طراح فیلمنامه: حسن ایمانی، دستیار اول و برنامه ریز: آرمان رضایی و طراح صحنه و لباس: حمیدرضا صادق زاده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««چارلی در تهران» کمتر از یک ماه آینده کلید می خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..