تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمون سبک زندگی اسلامی و تعالی خانواده در گیلان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی اوقاف گیلان از برگزاری آزمون سبک زندگی اسلامی خانواده خبر داد.

محمد قاسم‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امورخیریه گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری آزمون طرح سبک زندگی اسلامی و تعالی خانواده خبر داد و اظهار کرد: این آزمون در راستای عمل به تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق سبک زندگی اسلامی در خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و استفاده از ظرفیت منحصر به فرد بقاع متبرکه در میزبانی از اقشار مختلف مردمی برگزار خواهد شد.

آزمون سبک زندگی اسلامی و تعالی خانواده در گیلان برگزار می‌شود

وی افزود: آزمون ابتدایی دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی و تعالی خانواده روز جمعه، ۸ تیرماه ۹۷ راس ساعت ۹ صبح در محل اداره کل اوقاف و امورخیریه گیلان با حضور ۹۰ نفر از مربیان که از بین روحانیون و طلاب برادر و خواهر انتخاب شدند، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمون سبک زندگی اسلامی و تعالی خانواده در گیلان برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..