تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش پیاده روی خانوادگی در طرقبه شاندیزبرگزار می شود

همایش پیاده روی خانوادگی در طرقبه شاندیزبرگزار می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان طرقبه شاندیز محمدرضا سعیدی گفت: در راستای توسعه و گسترش همگانی کردن ورزش در شهرستان همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در شهر طرقبه و شاندیز به صورت مجزا همراه با اهدای جوایز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه  امیدواریم این همایش پیاده روی با استقبال خوب مردم شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شود افزود: برگزاری پیاده روی خانوادگی باعث شور ونشاط مردم در سطح شهرستان می‌شود از طرفی یکی از موارد مهم در بحث کاهش اعتیاد سوق دادن افراد به سمت ورزش است.

 پیاده روی خانوادگی روز جمعه ۸ تیرماه در شهر طرقبه از میدان صاحب الزمان و در شهر شاندیز از میدان مخابرات ۷ صبح برگزار خواهد شد.

انتهغای پیام//ع.ع

همایش پیاده روی خانوادگی در طرقبه شاندیز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش پیاده روی خانوادگی در طرقبه شاندیزبرگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..