تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سینما برای پخش فوتبال ایران و پرتغال چقدر فروش کرد؟

سینما برای مسابقه فوتبال ایران -پرتغال چقدر فروش کرد؟به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهگفته یکی از مسئولان سایت فروش بلیت بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ در سینما، حدود ۳۰ هزار بلیت برای بازی فوتبال ایران و پرتغال فروخته شده است.

مجموع فروش سه بازی تیم ملی کشورمان بیش از یک و نیم میلیارد تومان شده است که در این میان سهم بازی با پرتغال بیش از ۵۰۰ میلیون تومان بود.

برای اولین بار سایت فروش بلیت بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ در سینما، به بلیت فروشی استادیوم آزادی ورود کرد و برای حدود بیست هزارنفر بلیت فروشی داشت.

لازم به ذکراست؛ با پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اعلام شده برخی از سینما‌هایی که مجوز نمایش داشتند نتوانستند بازی شب گذشته را نمایش دهند.

انتهای پیام/

میزان فروش بلیت بازی ایران-پرتغال اعلام شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سینما برای پخش فوتبال ایران و پرتغال چقدر فروش کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..