تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات معلولان ذهنی سوژه یک مستند شد

مشکلات معلولان ذهنی سوژه یک مستند شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مستند «زیباشهر» ساخته الهام آقالری که به معضلات و مشکلات پیش روی معلولان ذهنی می پردازد، بعد از پایان تصویربرداری در حال طی کردن مراحل تدوین و آماده سازی نهایی است.

الهام آقالری کارگردان مستند «زیبا شهر» درباره این فیلم مستند گفت: موضوع فیلم در راستای دغدغه های پیشین من و در مورد مشکلات و معضلات پیش روی معلولان ذهنی است.

وی با بیان اینکه طبق قانون دولت باید سه درصد فرصت های شغلی را به معلولان واگذار کند که متاسفانه با انجام نشدن این قانون مشکلات معیشتی فراوانی دامن گیر معلولین شده و در این میان متاسفانه معلولین ذهنی بیشترین آسیب را دیده اند و این فیلم با نگاهی کلان به این موضوع به یکی از این سوژه ها می پردازد.

کارگردان مستند «سرنوشت بایگانی» افزود: حامد سوژه کم توان ذهنی زیبا شهر یکی از کاراکتر های مستند قبلی من است که در این فیلم به صورت کامل جلوی دوربین آمده و در طول کار با معضل پیدا کردن کار برای امرار معاش دست و پنجه نرم می کند.

گفتنی است؛ مستند «زیباشهر» به کارگردانی الهام آقالری و تهیه کنندگی عطا پناهی، از تولیدات خانه مستند انقلاب اسلامی است و بزودی برای حضور در جشنواره های داخلی و خارجی رو نمایی می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات معلولان ذهنی سوژه یک مستند شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..