تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنده ماندن معجزه‌آسای پسربچه از زیر چرخ‌های خودرو +فیلم

زنده ماندن معجزه‌آسای پسربچه پس از رفتن زیر چرخ خودرو +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توجه به اطراف در هنگام رانندگی، یکی از واجباتی است که هر راننده‌ای باید آن را بداند. یک راننده بی‌توجه پسربچه‌ای را زیر گرفت اما این پسربچه به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.

در این فیلم که در فضای مجازی سر و صدای زیادی کرده و از چین به اشتراک گذاشته شده است، مشاهده می‌کنیم که پسربچه کوچک در حال بازی کردن در خیابان است. راننده خودروی استیشن پشت فرمان می‌نشیند و بدون توجه به اطراف خود، حرکت می‌کند. بعد از حرکت خودرو، چرخ‌های جلوی خودرو از پسربچه وسط خیابان می‌گذرند اما چرخ عقب سمت چپ خودرو به طور کامل از روی او رد می‌شود اما به طرز معجزه‌آسایی کودک زنده می‌ماند. جزئیات این اتفاق را در ویدئو زیر مشاهده کنید. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنده ماندن معجزه‌آسای پسربچه از زیر چرخ‌های خودرو +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..