تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیدا شدن 111 مار کبری در یک خانه مسکونی ! + فیلم

پیدا شدن 111 مار کبری در یک خانه مسکونی ! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیدا شدن 111 بچه مار کبری در یک خانه مسکونی در هندوستان، ساکنان محلی را به وحشت انداخت. این مارها در یک خانه مسکونی در دهکده‌ای در منطقه "بهادراک " هندوستان پیدا شدند. انتشار این خبر موجب ترس و وحشت مردم شد و صدها نفر از آنها در مقابل محل پیدا شدن مارها تجمع کردند.

در ویدئویی که منتشر شده است این مارها که به نظر می رسد دو یا سه روز از تولد آنها گذشته باشد در حالی که در داخل یک ظرف بزرگ قرار دارند دیده می شوند. پس از پیدا شدن این مارها، مسئولان جنگلبانی و مارگیران محلی جستجوهای خود برای پیدا کردن مارهای بالغ را آغاز کردند.

یکی از مسئولان جنگلبانی در این خصوص گفت : " واقعا باورنکردنی بود. صدها بچه مار در داخل دیوار پیدا شدند و جالب اینکه تنها 26 پوسته تخم مار در محل  پیدا شد. باید تلاش کنیم تا مارهای بالغ را که احتمالا در همین حوالی مخفی شده‌اند پیدا کنیم. این مارها می توانند بسیار خطرناک و کشنده باشند."

گفتنی است؛ مار کبری می تواند 20 تا 40 تخم بگذارد و  60 تا 80 روز زمان می برد تا بچه های آن سر از تخم بیرون بیاورند.

بیشتر بخوانید

قانون عجیب یک پارک برای ورود زنان +فیلم

انتهای پیام/

وحشت مردم از پیدا شدن 11 مار کبری در یک خانه مسکونی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیدا شدن 111 مار کبری در یک خانه مسکونی ! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..