تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Last Empire – War Z: Strategy v1.0.201 + data

در بازی استراتژیک نقش‌آفرینی Last Empire – War Z: Strategy با تیراندازی و مبارزه با ارتش زامبی‌ها که می‌خواهند منابع شما را به سرقت ببرند، از امپراتوری خود محافظت نمایید. با بازیکنان دیگر از سرتاسر دنیا یک ارتش را بسازید و با ارتش زامبی خودتان یک حمله را برنامه‌ریزی کنید! قلمرو خود را توسعه داده و با متحدان دوست شوید تا با دشمنان زامبی و انسان به مبارزه بپردازید. آیا از عهده تبدیل شدن به قوی‌ترین فرمانده بر خواهید آمد؟

این یک بازی استراتژیک با تم زامبی است که در آن با نیروهای زامبی و بازماندگان مبارزه می‌کنید تا از امپراتوری خود دفاع نمایید. استراتژی دفاعی خود را بهبود دهید و در رویدادهای ویژه شرکت نمایید.

ویژگی‌ها :

در برابر انبوه بی‌پایان زامبی‌ها به مبارزه بپردازید

بازی استراتژیک سبک ساخت پایگاه که بازیکنان را تشویق می‌کند با هم کار کنند

در رویدادها و چالش‌های درون بازی استراتژی دفاع در برابر زامبی‌ها را بسازید

به صورت زنده با زامبی‌ها و بازماندگان دیگر به نبرد بپردازید

می‌توانید بازماندگان را به خدمت گرفته و ارتقاء دهید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Last Empire – War Z: Strategy v1.0.201 + data»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..