تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ARK: Survival Evolved v1.0.71 + data

با ARK: Survival Evolved به ماجراجویی دایناسورها شیرجه بزنید! یک دنیای عظیم که بیش از ۸۰ دایناسور منحصربه‌فرد و موجودات اولیه را ترکیب می‌کند تا آن‌ها را بگیرید و رام کنید. با بازیکنان دیگر و دوستان خود در دنیای دوران ژوراسیک ملاقات کنید، تا قبیله تشکیل داده و با هم کار نمایید تا گروه‌های بازماندگان را بسازید.

این بازی بر اساس ماجراجویی فوق‌العاده از رایانه و کنسول‌ها ساخته شده و شما را به چالش می‌کشد تا در یک جزیره اسرارآمیز دوام بیاورید و پیشرفت کنید، جایی که تنها و بدون سلاح بازی را آغاز می‌کنید. منابع را جمع‌آوری کرده و ابزارها را بسازید تا پناهگاه بسازید و به شکار بپردازید. در حالی که دایناسورها را می‌گیرید و رام می‌کنید، قلمرو خود را توسعه دهید. دوستان آنلاین جدید بیابید، قبایل را تشکیل دهید، و سازه‌های قدرتمند را بسازید تا در برابر انسان‌ها و ابرشکارچیان به دفاع بپردازید!

ویژگی‌ها :

بیش از ۸۰ دایناسور که می‌توانید رام کنید

یک دنیای زنده ماقبل تاریخ را کاوش نمایید

از هر روشی برای ساخت و ساز و زنده ماندن استفاده نمایید

به تنهایی و یا با دیگران سعی کنید زنده بمانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ARK: Survival Evolved v1.0.71 + data»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..