تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرایند واگذاری انشعاب گاز در تبریز مکانیزه شد

رئیس بهره برداری گاز مرکز آذربایجان شرقی خبر داد؛

رئیس بهره برداری گاز مرکز آذربایجان شرقی گفت: با استقرار نرم افزار جامع انشعابات، روند ثبت، رهگیری و واگذاری انشعاب به متقاضیان مکانیزه شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، خسرو آریان پور با اعلام این خبر، افزود: این سامانه در راستای ارتقای حوزه نرم افزاری این مرکز و افزایش رضایت متقاضیان گاز جهت پیگیری درخواست ها، کاهش اشتباهات رایج، خطاهای احتمالی و رسیدگی به امور در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده است.

وی در تشریح این سامانه نرم افزاری ادامه داد: کلیه مراحل ثبت، کارشناسی، طراحی، استعلام و ذخیره مدارک و مستندات متقاضیان توسط این سامانه مکانیزه سازی گردیده و با توجه به ایجاد شرایط ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه متقاضی، امکان رهگیری و اطلاع رسانی مراحل اجرایی در حداقل زمان فراهم شده است.

آریان پور در ادامه به روند ارتقای حوزه نرم افزاری در اداره گاز کلانشهر تبریز اشاره و بیان کرد: با توجه به اهمیت استقرار دولت الکترونیک و کاهش مراجعات مردمی جهت پیگیری درخواست ها، تدوین چنین برنامه های کاربردی با همکاری کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات در برنامه اجرایی این اداره قرار دارد.

رئیس بهره برداری گاز مرکز استان یادآور شد: هم اکنون تدوین نرم افزار حسابداری فروش و رسیدگی به تخلفات سرقت گاز در دست اجرا قرار داشته که تا پایان سال شاهد بکارگیری این سامانه نیز خواهیم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرایند واگذاری انشعاب گاز در تبریز مکانیزه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..