تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهدای مبارزه با مواد مخدر مجاهدان در برابر هجمه دشمنان

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در دیدار با خانواده های شهدای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، با اشاره به مجاهدت های شهدا در پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی گفت: شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر همانند شهدای هشت سال دفاع مقدس مجاهدان و حافظان کشور در برابر هجمه ها هستند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،حجت الاسلام محمد تقی پورمحمدی افزود: شهدایی که در راه مبارزه با سوداگران مرگ، فداکاری کرده و جان خود را این مسیر فدا کردند، اجری همانند شهیدان دفاع مقدس دارند.
وی ادامه داد: این شهدا در برابر کسانی ایستادند که مانند صدامیان و استکبار جهانی درصدد ضربه زدن به میهن اسلامی بوده و هستند.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: شهدای مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی همواره در برابر اشرار و سوداگرانی ایستادند که با رواج اعتیاد قصد ضربه زدن به خانواده ها، اشتغال و جامعه اسلامی دارند.
وی گفت: قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر فقط به دنبال منافع خود بوده و برای آنان سرنوشت فرزندان، دختران و پسران خانواده ها در جامعه اهمیتی ندارد و از این رو باید در برابر این افراد فاسد مقابله و مبارزه کرد که این امر با مجاهدت های نیروهای انتظامی میسر می شود.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: خانواده های شهدا به عنوان پشتیبانان شهدا و فرزندان آنان رسالت مهمی در تربیت نسل آینده در پیش داشته و از این رو از اجر معنوی بزرگی نزد پروردگار برخوردارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهدای مبارزه با مواد مخدر مجاهدان در برابر هجمه دشمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..