تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماس تلفنی لاوروف با ظریف درباره برجام

وزیر خارجه روسیه در تماسی تلفنی با همتای ایرانی خود درباره برجام گفتگو و رایزنی کرد.

به گزارش بولتن نیوز، از سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در تماسی تلفنی با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، مسئله برجام را مورد بحث و بررسی قرار داد.

طبق گزارش اسپوتنیک، این تماس امروز دوشنبه انجام شده و طی آن وضعیت نقشه راه جامعِ مشترک در خصوص برجام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در اطلاعیه‌ای که وزارت خارجه روسیه در این باره منتشر کرده است آمده است: «وزیر خارجه [لاوروف در تماس تلفنی با ظریف] مسئله همکاری‌های دوجانبه و برخی مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای با تمرکز بر وضعیت نقشه راه جامع مشترک در خصوص برجام و همچنین پنجمین نشست سران کشورهای حاشیه دریای خزر را مورد بحث و رایزنی قرار داد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماس تلفنی لاوروف با ظریف درباره برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..