تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از موقعیت‌های زندگی بهتر با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و اسلامی حق کودک است

استفاده از موقعیت‌های زندگی بهتر با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و اسلامی حق کودک است

به‌ گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 4 تیر در دیدار با اعضا و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، شکل‌گیری شاکله ذهنی نسل‌ کودک و نوجوان را نتیجه تربیت والدین و همچنین الگوپذیری از معلمان، مربیان و هم سالان دانست و بر ضرورت مدیریت الگوپذیری با تکیه بر «ایمان و عمل» تاکید‌ کرد.

وی کشف دفینه و استعداد‌های درونی انسان‌ها را از دلایل بعثت پیامبران عنوان ‌کرد و با تبیین این موضوع که رسالت مربی نیز استعداد‌یابی و هدایت توان‌مندی‌های مخاطب است، توجه ویژه به این امر را لازم و ضروری برشمرد.

امام جمعه رشت، ارایه آموزه‌های معرفتی به کودکان و نوجوان، حساس‌سازی آنان نسبت به محیط‌ زیست و همچنین آموزش بهداشت فردی و روحی به این نسل را مود تاکید قرار داد و افزود: انتقال شور و شعف به فرزندان و ایجاد بستر‌های مناسب برای تجربه زندگی آرام، از افق‌هایی است که باید ترسیم‌ شود.

آیت الله فلاحتی، با اشاره به اهمیت رعایت حقوق کودک در جامعه، خاطرنشان‌کرد: استفاده از موقعیت‌های زندگی بهتر با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و اسلامی حق کودک است و در این مسیر نیازمند ایجاد عادت‌های خوب در کودکان هستیم.

وی فعالیت‌های کانون زبان را مورد توجه قرار داد و با مهم ارزیابی ‌کردن آموزش زبان عربی به نسل حاضر، تصریح کرد: عربی، زبان قرآن کریم و معصومین(ع) محسوب‌ می‌شود و گستره نفوذ آن در دانش‌های مختلف بیانگر ضرورت فراگیری آن است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، به همراه‌سازی خانواده‌ها با فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی اشاره کرد و گفت: از خانواده‌ها در تربیت کودکان استمداد کرده و اولیا را از استعداد‌های کودکان و نوجوانان آگاه‌ کنید.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه و همچنین استفاده از طلبه‌های جوان در فعالیت‌های کانون، ضمن تشویق کودکان به مطالعه، ورزش و دوستی با والدین، مربیان و معلمان از آنان خواست کم و خوب غذا خورده و دوستان خود را به پدر و مادر معرفی کنند.

آیت الله فلاحتی، تفریح سالم و حضور در مکان‌های مناسب را لازمه آینده‌‌‌سازی برشمرد و از کودکان و نوجوانان دعوت ‌کرد برای بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین و حضور در فضای مجازی مشورت ‌کرده و زمان را مدیریت کنند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از موقعیت‌های زندگی بهتر با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و اسلامی حق کودک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..