تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیلی میل: فرار رونالدو از کارت قرمز برابر ایران/ ایرانی‌ها حریف را تا مرز سکته بردند

سایت دیلی میل در گزارش خود به نقش کریستیانو رونالدو و بازی خوب ایران برابر قهرمان یورو اشاره کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

 پرتغال قهرمان یورو ۲۰۱۶ با تساوی برابر ایران به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد جام جهانی شد. دیلی میل با تمجید از بازی زیبای ایران نوشت: کریستیانو رونالدو در این مسابقه باید اخراج می‌شد. او از کارت قرمز داور فرار کرد. رونالدو یک پنالتی را هم در این بازی از دست داد تا شب بدی داشته باشد.

ملی‌پوشان فوتبال ایران با گلی که توسط کریم انصاری‌فرد به ثمر رساندند، کاری کردند که دقایق پایانی برای رونالدو و یارانش بسیار استرس‌زا شود و در نهایت تیم ملی فوتبال ایران با ارائه نمایشی زیبا و توقف قهرمان یورو، از جام جهانی کنار رفت.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل،عملکرد خوب علیرضا بیرانوند هم در این مسابقه نباید فراموش شود که در چند صحنه مانع باز شدن دروازه ایران شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیلی میل: فرار رونالدو از کارت قرمز برابر ایران/ ایرانی‌ها حریف را تا مرز سکته بردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..