تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود آلبوم موسیقی فیلم Forrest Gump اثری از Alan Silvestri

موسیقی متن فیلم Forrest Gump – فارست گامپ از Alan Silvestri، با دو کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ و ۲۱ قطعه در سال ۱۹۹۴ منتشر شد. فیلم Forrest Gump محصول سال ۱۹۹۴ به کارگردانی رابرت زمکیس و با بازی بسیار زیبای تام هنکس روایت‌گر زندگی کودکی به نام فارست گامپ است که فردی کند‌ذهن بوده و در کودکی از مشکل حرکتی رنج می‌برد. این فیلم همزمان با فیلم موفق رستگاری در شاوشنک (در یک سال) ساخته شد و تقریباً در تمامی جایزه‌های اسکار با این فیلم رقیب بود. فارست گامپ در همه رقابت‌ها پیروز شد و در این سال رستگاری در شاوشنک موفق به کسب هیچ جایزه ای نشد. البته بعدها در لیست ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما در سایت IMDB که بر اساس رای مردم است، رستگاری در شاوشنک در رتبه ۱ و فارست گامپ در رتبه ۱۳ قرار گرفت.

ساخته‌ی تحسین‌شده و خواستنی رابرت زمکیس یا همان «فارست گامپ»، پیش از آن که یکی از برترین روایت‌های تاریخ سینما نام بگیرد یا به سبب الگوهای ساده اما قدرتمند داستانی‌اش ستایش شود، یکی از همان آثار جذابی است که یگانگی مدیوم سینما در برابر هر قالب داستان‌گویی هنری دیگری را به شکلی زیبا و تماما غیرقابل انکار یادآور می‌شود. چون «فارست گامپ» اثری است که برای رسیدن به افق معنایی بلندش، نه دست به دامن شات‌های عجیب و معناگرا شده و نه به سراغ شوک‌های دیوانه‌کننده‌ی داستانی از جنس برترین فیلم‌های سال‌های اخیر می‌رود و در نتیجه، هیچ‌کس نمی‌تواند زیبایی‌های بی‌پایانش را به پای چیزی جز پتانسیل بالای سینما برای خلق برترین تاثیرگذاری‌های ممکن بگذارد. در عوض، در این فیلم مخاطب تنها با سکانس‌هایی ساده، با انسانی که به سبب مشکلاتش حتی با ساده بودن هم فاصله‌ی بسیار دارد همراه می‌شود تا بدون حتی یک اشاره‌ی مستقیم از سوی فیلم‌ساز، مهم‌ترین درس زندگی را فرا بگیرد و به نگاهی تازه از معنای امیدواری در زندگی دست پیدا کند.

موسیقی متن فیلم Forrest Gump اثری از Alan Silvestri

Forrest Gump Orginal Soundtrack 320-128Kbps

جز ۲۵۰ فیلم برتر IMDB با رتبه ۱۳

موسیقی-متن-فیلم-forrest-gump-ost

info

Tracklist:
01 – Im Forrest… Forrest Gump
02 – Youre No Different
03 – You Cant Sit Here
04 – Run Forrest Run
05 – Pray With Me
06 – The Crimson Gump
]07 – Theyre Sending Me To Vietnam
08 – I Ran And Ran
09 – I Had A Destiny
10 – Washington Reunion
11 – Jesus On The Main Line
12 – Thats My Boat
13 – I Never Thanked You
14 – Jenny Returns
15 – The Crusade
16 – Forrest Meets Forrest
17 – The Wedding Guest
18 – Where Heaven Ends
19 – Jennys Grave
20 – Ill Be Right Here
21 – Suite From Forrest Gump

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود آلبوم موسیقی فیلم Forrest Gump اثری از Alan Silvestri»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..