تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ایندیپندنت به موقعیتی که طارمی از دست داد

واکنش ایندیپندنت به موقعیتی که طارمی از دست داد

ورزش > فوتبال ملی - ایندیپندنت از ناکامی ایران برای صعود به دور دوم جام جهانی با ارائه یک بازی خوب نوشت.

به گزارش ایسنا، زمانی که بازی ایران و پرتغال با تساوی یک بر یک در جریان بود مهدی طارمی می‌توانست گل سرنوشت‌سازی به ثمر برساند ولی موقعیت او از دست رفت.

در حالی که هواداران ایران با ووووزلا و سازهای خودشان را جو جام جهانی ۲۰۱۰ را تکرار کرده بودند این تیم سخت در تلاش بود تا بتواند به عنوان بهترین تیم آسیا به دور دوم جام جهانی راه یابد. کارلوس کی‌روش برنامه‌ای برای مهار رونالدو داشت و به خوبی ستاره‌های پرتغال را مهار کرد. هرچند سردار آزمون نیز چندان در خط حمله موفق نبود ولی مهدی طارمی در اواخر بازی می‌توانست گل تعیین کننده‌ای به ثمر برساند و باعث شود یکی از بزرگ‌ترین شگفتی‌های تاریخ جام جهانی ثبت شود و تیم ملی ایران موفق به حذف پرتغال شود.

مطمئن نیستیم که ستون‌های ورزشگاه تازه ساخته شده موردوویا می‌توانست حجم خوشحالی باور نکردنی ایرانی‌ها را از گل طارمی تحمل کند؛ اتفاقی که رخ نداد.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ایندیپندنت به موقعیتی که طارمی از دست داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..