تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا رونالدو باید اخراج می شد؟ پنالتی ها درست بود؟

پیشکسوت داوری فوتبال ایران می‌گوید جریمه ضربه رونالدو به صورت پورعلی‌گنجی تنها کارت قرمز بود و تصمیم داور در آن صحنه اشتباه بود.

داوری بد بازی ایران و پرتغال

محمد فنایی داور سابق ایران که قضاوت در جام جهانی را در کارنامه خود دارد درباره قضاوت انریکه کاسرس داور پاراگوئه‌ای دیدار ایران و پرتغال اظهار کرد: او یکی از ضعیف‌ترین داوران تاریخ جام جهانی است. او تمرکز بالایی در صحنه‌ها نداشت و نتوانست به خوبی بازی را مدیریت کند.

وی افزود: خطا روی رونالدو درست بود اما داور نتوانست آن را تشخیص دهد و VAR بود که به او کمک کرد. همچنین پنالتی ایران نیز صددرصد درست بود که داور از تشخیص آن عاجز ماند و باز هم کمک‌داور ویدئویی بود که به داد او رسید.

فنایی ادامه داد: ضربه رونالدو به پورعلی‌گنجی بدون توپ بود و داور باید او را اخراج می‌کرد اما بزرگی نام رونالدو و پرتغال باعث شد تا علی‌رغم نظر کمک داور ویدئویی مبنی بر تغییر نظر داور در این صحنه، به این مهاجم کارت زرد نشان دادند و همین امر قداست فیفا را مبنی بر اعلام خطاهای ۵۰-۵۰ به سود تیم‌های بزرگ زیر سوال می‌برد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا رونالدو باید اخراج می شد؟ پنالتی ها درست بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..