تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشام: جام جهانی ۲۰۱۸ آخرین جام جهانی پوگبا نخواهد بود

 دشام معتقد است پوگبا حداقل در یک جام جهانی دیگر بازی خواهد کرد.

به گزارش شما نیوز ، در آستانه جدال سوم فرانسه در دور گروهی جام جهانی ۲۰۱۸، دیدیه دشام سرمربی تیم ملی فرانسه عنوان کرده پل پوگبا حداقل در یک جام جهانی دیگر برای تیم ملی فرانسه بازی خواهد کرد. او در حالی این صحبت را بیان کرده که چند روز قبل پوگبا در واکنش به انتقادات گفته بود؛ شاید این آخرین جام جهانی وی باشد. دشام چنین می گوید:

فکر نمی کنم این آخرین جام جهانی وی باشد، به احتمال بالا او حداقل در یک جام دیگر بازی خواهد کرد. پوگبا شرایط سختی را پشت سر گذاشته ولی در طی روزهای اخیر او همان پوگبای همیشگی بوده، همان پوگبا با شوخی های همیشگی خود. پوگبا به تجربه خوبی رسیده، متمرکز است، شرایط روحی خوبی دارد و با انگیزه است.

دشام درباره وضعیت تیمش پیش از دیدار با دانمارک هم گفته است:

قبل از اتخاذ تصمیم درباره ترکیب تیم، من موارد مختلفی را در نظر می گیرم. مثل فرم فردی، وضعیت بدنی و پزشکی و کارت های زرد. هر موردی تفاوت دارد. ولی در تورنمنتی این چنینی نمی توان همیشه با ترکیبی یکسان و یا سیستمی یکسان راهی زمین شد. در حالت ایدئال دوست دارم تمام بازیکنان تیم را بازی دهم. وقتی آن ها را در لیست تیم برای جام جهانی قرار داده ام، یعنی می توانند در ترکیب اصلی قرار گیرند. هدف مان صدرنشینی در گروه است، یک تساوی کافی خواهد بود ولی تیمم را برای تساوی به زمین نمی فرستم. برای برد به زمین می رویم، مطمئنم دانمارک هم با همین ذهنیت به زمین می آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشام: جام جهانی ۲۰۱۸ آخرین جام جهانی پوگبا نخواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..