تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از نسل جدید شورولت بلیزر ۲۰۱۹

کمپانی خودروسازی آمریکایی شورولت از نسل جدید بلیزر خود رونمایی کرد . شورولت بلیزر ۲۰۱۹ یک شاسی بلند با طراحی اسپرت است که بر اساس گفته کارشناسان طراحی بدنه اش تا حدی شبیه سانتافه است. در ادامه به بررسی مشخصات این خودرو می پردازیم.

شورولت بلیزر ۲۰۱۹

با معرفی نسل تازه شورولت بلیزر بسیاری از کارشناسان این شیوه تولید خودرو در برند آمریکایی را به انقلاب در‌طراحی به سبک طراحی شورولت تعبیر کرده‌اند.با انتشار اولین‌تصاویر رسمی‌ از نسل‌جدید شورولت‌بلیزر۲۰۱۹ که جمعه صبح منتشر شد همه چیز از تحولی جدی در‌طراحی بلیزر و احتمالا محصولات آینده شورولت خبر می‌دهد.

شورولت بلیزر 2019رونمایی از شورولت بلیزر ۲۰۱۹

نسل تازه شورولت بلیزر۲۰۱۹ به عنوان یک کراس‌اوور متوسط آمریکایی قرار است در بازار رقابت با کیا سورنتو، هیوندای سانتافه، تویوتا راو۴، هوندا CR-V و نیسان ایکس‌تریل به رقابت بپردازد و فعلا جنرال موتورز قیمتی برای این شاسی‌بلند ۵نفره اعلام نکرده است.

این حجم از تحسین در حالی صورت گرفته که برخی از منتقدان طراحی بدنه بلیزر جدید را تقلیدی آشکار از سبک طراحی هیوندای سانتافه دانسته‌اند که موفق شده در مدل ۲۰۱۹ بسیاری از نگاه‌ها را به خود جلب کند. البته برخی از کارشناسان هم معتقدند سبک تازه طراحی شورولت تنها یک شیوه اصلاحی و به‌روز از طراحی مدل کوپه کامارو است که در نگاه اول جذاب بوده اما در بلندمدت نمی‌تواند در کلاس پررقابت شاسی‌بلند دوای درد شورولت باشد.

نسل جدید شورولت بلیزر ۲۰۱۹شورولت بلیزر 2019معرفی شورولت بلیزر ۲۰۱۹

دو پیشرانه ۴سیلندر ۲٫۵ لیتری و شش سیلندر ۳٫۶لیتری با قدرت‌های ۱۹۳ و ۳۰۶ اسب بخار نیروبخش این شاسی بلند اسپورت و متوسط آمریکایی هستند در حالی که بلیزر ۲۰۱۹ در گونه آر-اس به صورت استاندارد به سیستم ۴چرخ محرک انتخابی، کروز کنترل انطباقی فرم و صندلی‌های گرم‌شونده مجهز شده است.

بلیزر ۲۰۱۹ به لطف پلتفرم جهانی C1 جنرال موتورز که در بسیاری از محصولات دیگر این گروه خودروسازی از جمله کادیلاک XT5 به کار رفته از کیفیت سواری بسیار مناسبی سود می‌برد. در عین حال بسته به سطح تجهیزات و رده قیمتی، این خودرو از رینگ‌ و لاستیک ۱۸تا ۲۱اینچی، سیستم اطلاعات سرگرمی مای لینک، اینترنت نسل چهارم، سیستم صوتی مارک بوس، بسته ایمنی خودرو و البته صفحه لمسی ۸اینچی بهره می‌برد.

شورولت بلیزر 2019مشخصات شورولت بلیزر ۲۰۱۹جزئیات بیشتر درباره شورولت بلیزر ۲۰۱۹

این شاسی‌بلند متوسط آمریکایی قرار است در بازار رقابت با کیا سورنتو، هیوندای سانتافه، تویوتا راو۴، هوندا CR-V و نیسان ایکس‌تریل به رقابت بپردازد. فعلا قیمتی برای این شاسی‌بلند زیبای ۵نفره اعلام نشده است. اینجا در یک آلبوم تصویری کامل می‌توانید عکس‌های نسل تازه شورولت بلیزر۲۰۱۹ را که توسط مارک نجار از وب‌سایت درایو و نیز تصاویر نیک میوتکی از مجله راد شو برداشته شده را ببینید.

شورولت بلیزر 2019طراحی داخل کابین شورولت بلیزر ۲۰۱۹

جنرال موتورز در نهایت از خودروی شاسی‌بلند شورولت بلیزر مدل ۲۰۱۹ طی رویدادی در آتلانتا رونمایی کرد؛ اما برخلاف مدل‌های گذشته شورولت بلیزر، نسل جدید از شاسی‌ و بدنه جداشدنی بهره نمی‌برد و شاسی‌بلند دودر نیست؛ حتی این مدل جدید از سقف برداشتنی نیز بهره‌ای ندارد. در عوض کراس‌اور شورولت بلیزر مدل ۲۰۱۹ از همان معماری C1 استفاده می‌کند که پیش‌تر در کراس‌اورهایی مانند کادیلاک XT5 و جی‌ام‌سی آکادیا (GMC Acadia) به کار گرفته شده است. تنها تفاوت نسبت به این دو کراس‌اور، طراحی خشن و اسپرت است که شباهت‌هایی نیز با شورولت کامارو مدل ۲۰۱۹ دارد.

شاسی‌بلند شورولت بلیزر ۲۰۱۹شورولت بلیزر 2019نمای عقب شورولت بلیزر ۲۰۱۹

زیر کاپوت شاسی‌بلند شورولت بلیزر از پیشرانه‌ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر خطی یا پیشرانه ۳.۶ لیتری خورجینی ۶ سیلندر استفاده می‌شود. تنها جعبه دنده موجود روی این مدل، نوعی جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک است. قدرت و گشتاور پیشرانه چهار سیلندر، به ترتیب ۱۹۳ اسب بخار و ۲۵۵ نیوتون‌متر است. در حالی که پیشرانه ۶ سیلندر می‌تواند قدرتی برابر ۳۰۵ اسب بخار و گشتاوری برابر ۳۶۵ نیوتون‌متر تولید کند؛ هر دو این پیشرانه‌ها مجهز به فناوری استاپ-استارت هستند.

شورولت بلیزر 2019طراحی داخلی شورولت بلیزر ۲۰۱۹

پیشرانه خورجینی ۶ سیلندر قادر است وزنی برابر ۲۰۴۰ کیلوگرم را یدک بکشد که به نظر مناسب
می‌آید. مدل‌های دو دیفرانسیل شورولت بلیزر دارای قابلیت انتخاب حالتی هستند که در آن،
فقط چرخ‌های جلو نیرو دریافت کنند. در تیپ‌های RS و پریمیر نیز از سیستم تمام چرخ محرک
(دو دیفرانسیل) مجهز به کلاچ دوقلو با طراحی پیچیده‌تری استفاده می‌شود. جنرال موتورز
اعلام کرده است که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تولید مدل هیبریدی شورولت بلیزر وجود ندارد.

شورولت بلیزر 2019نمای جلوی شورولت بلیزر ۲۰۱۹

نمای جلوی این شاسی‌بلند جدید، شباهت بسیاری با جیپ چروکی دارد و چراغ‌های روشنایی
روز آن، جدا از چراغ‌های جلو و کمی بالاتر از آن‌ها قرار گرفته است که در اطراف جلو پنجره‌ی
نسبتا بزرگ قرار می‌گیرند.

کراس‌اور شورلت بلیزر مدل ۲۰۱۹شورولت بلیزر 2019جزئیات شورولت بلیزر ۲۰۱۹

کراس‌اور شورلت بلیزر مدل ۲۰۱۹ در نمای جانبی خود طراحی بسیار اسپرتی دارد و خطوط
بسیاری در این قسمت به چشم می‌خورد. یکی از آن‌ها از چراغ جلو شروع شده و به آینه بغل
می‌رسد، در حالی که دیگری از گلگیر شروع می‌شود و به سمت بالا حرکت می‌کند. خط سوم،
از دستگیره‌ی در عقبی شروع می‌شود و به چراغ‌های LED دو قسمتی در عقب می‌رسد.

در فضای داخلی، کراس‌اور شورولت بلیزر از طراحی راننده محور بهره می‌گیرد. چنین طراحی شامل فضایی بزرگ‌تر برای زانوها و راحتی بیش‌تر، دریچه‌های تهویه هوای دایره‌ای شکل و دستگیره می‌شود. همچنین شورولت بلیزر مدل ۲۰۱۹ دارای سیستم مدیریت فضای مخصوص بار شامل سیستم ریلی و حصار است که برای قرار دادن وسایل کوچک‌تر، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. صندوق عقب حجمی معادل ۱۸۱۸ لیتر دارد که البته این فضا با خواباندن صندلی‌های ردیف عقب فراهم می‌شود و در حالت استاندارد از این مقدار، کمتر است.

شورولت بلیزر 2019میزان جاگیری شورولت بلیزر ۲۰۱۹

سقف پانورامیک برقی دوتکه، فرمان گرم‌شونده اتوماتیک، صندلی‌های جلو سرد/گرم شونده
و صندلی‌های ردیف دوم تاشو قابل‌تنظیم با قابلیت لغزش ۱۴ سانتی‌متری از دیگر امکانات
شاسی‌بلند شورولت بلیزر است. همچنین می‌توان قابلیت تهویه مطبوع خودرو را از طریق
ریموت کنترل فعال کرد و راننده می‌تواند قبل از ورود به خودرو، پنجره‌ها را پایین کشیده و
هوای داخل را عوض کند.

فرادید و زومیت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از نسل جدید شورولت بلیزر ۲۰۱۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..