تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه و خلاصه بازی دیدار تیم های روسیه - اروگوئه

نتیجه و خلاصه بازی دیدار تیم های روسیه - اروگوئهبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم های روسیه و اروگوئه در ورزشگاه استادیوم کاسموس سامارا به مصاف هم رفتند که تقابل این ۲ تیم با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان تابارز به پایان رسید.

سوارز، دنیس چریشف ( گل به خودی ) و کاوانی گلزنان نماینده آمریکای جنوبی در این بازی بودند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

ترکیب روسیه:

ایگور آکنیف، ایلیا کوتپوف، سرگئی ایگناشویچ، ایگور اسمولینکوف، فدور کودریاشف، رومن زوبنین، یوری گازینسکی، الکساندر سامدوف، دنیس چریشف، الکسی میرانچوک و آرتم ژیوبا

ترکیب اروگوئه: 

فرناندو موسلرا، سباستین کوتس، دیگو گودین، مارتین کاسرس، لوکاس توریرا، ماتیاس وسینو، رودریگو بنتانکور، ناهیتان ناندز، دیگو لاکسالت، لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی

در این مسابقه از ابتدا بازی، شاگردان تابارز توپ و میدان را در اختیار داشتند و حملات پی در پی نیز انجام دادند تا اینکه در دقیقه ۱۰، خطایی در پشت محوطه جریمه برای اروگوئه ای ها رخ می دهد و سوارز با شوت زمینی و تماشایی، آن را به گل تبدیل می کند. در ادامه هم آبی پوشان دست از حمله برنداشتند و حملات زیادی را انجام دادند و روسیه در صدد استفاده از ضد حمله بود که به هدفش نرسید و در دقیقه ۲۳ گل دوم را دریافت کردند. ضربه از راه دور، لاکسالت، هافبک اروگوئه به چریشف برخورد کرد و با تغییر مسیر به کنج دروازه ایگور آکینفیف رفت.

روس ها با حمایت هواداران شان در صدد کسب امتیاز و کامبک بودند اما با اخراج ایگور اسمولنیکوف د ر دقیقه ۳۶، آب سردی رو پیکر آنها بود تا مسابقه با همین نتیجه در نیمه اول به پایان برسد. در نیمه دوم هم ۲ تیم حملات زیادی کردند اما به جایی نرسید تا اینکه ادینسون کاوانی در دقیقه ۹۰ روی توپ ریباند گل سوم تیمش را به ثمر رساند و اروگوئه با ۹ امتیاز کامل راهی مرحله حذفی شد.

در این گروه، شاگردان تابارز با ۹ امتیاز در صدر قرار گرفتند و روسیه با ۶ امتیاز در رده دوم جای گرفت و به مرحله بعد صعود کرد. عربستان با ۳ امتیاز در رده سوم و مصر بدون امتیاز با جام جهانی وداع کردند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

گزارش لحظه به لحظه/ اروگوئه 3 - روسیه صفر + عکس

ترکیب تیم های روسیه و اروگوئه اعلام شد

بز پیشگو ، پیروزی روسیه بر اروگوئه را پیش بینی کرد

انتهای پیام/

اروگوئه مقتدرانه به مرحله حذفی جام جهانی صعود کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه و خلاصه بازی دیدار تیم های روسیه - اروگوئه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..