تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه هنگام تماشای فوتبال استرس و هیجان خود را کنترل کنیم؟

زهرا پوررضایی روانشناس بالینی در خصوص کنترل استرس حین تماشای فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: درست است که کنترل استرس و فشار عصبی ناشی از آن کار ساده‌ای نیست، اما باید این مهارت را کسب کرد تا دچار شوک و بیماری دیگری نشویم.

این روانشناس بالینی بیان کرد: تماشای فوتبال و هیجانی که در آن وجود دارد باعث افزایش استرس و فشار عصبی اجتناب ناپذیر می‌شود، اما غافل از اینکه این استرس برای فرد ضرر‌های بسیاری دارد و زندگی حیاتی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

پور رضایی با اشاره به اینکه راهکار‌های زیادی برای کاهش استرس وجود دارد، تشریح کرد: یکی از راهکار‌هایی که فرد به راحتی حین تماشای فوتبال می‌تواند انجام دهد حفظ آرامش است؛ برای این کار از تنفس دیافراگمی شروع کنید، نفس عمیق بکشید و با خود بگویید هر اتفاقی ممکن است بیوفتاد، اما نباید در روحیه شماً تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: برای کاهش استرس خود چایی بنوشید، چایی به دلیل کافینی که دارد باعث کاهش استرس می‌شود همچنین می‌توانید چایی سبز استفاده کنید زیرا این نوع چایی سبز کافئین زیادی دارد و اثری فوق العاده در حفظ آرامش می گذارد.

این روانشناس بالینی گفت: سعی کنید مثبت باشید چرا که مثبت اندیشی نه تنها در روحیه شماً تاثیر می‌گذارد بلکه انرژی خوبی شما را به اطرافیان انتقال می‌دهد با این کار انرژی شما و دیگران افزایش و استرس کاهش می‌یابد.

وی یاد آور شد: آب بهترین نوشیدنی است که بر روی سیستم عصبی تاثیر می‌گذارد و باعث حفظ آرامش شما می‌شود، آرامش خود را حفظ کنید و این موضوع را به یاد داشته باشید که نباید به دلیل دیدن فوتبال به سلامتی خود آسیب برسانید و سیستم بدنی خود را دچارمشکل کنید.

انتهای پیام/

ترفندهایی برای کنترل هیجان و استرس در هنگام تماشای فوتبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه هنگام تماشای فوتبال استرس و هیجان خود را کنترل کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..