تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به راحتی آب خوردن شکمتان را صاف کنید/ داروهایى که از پوشش بیمه‌ها خارج شدند/ چگونه استرس کنکور را کنترل کنیم؟ / مسئول حمل و نقل فضانوردان به ایستگاه فضایی

به راحتی آب خوردن شکمتان را صاف کنید/ داروهایى که از پوشش بیمه‌ها خارج شدند/ چگونه استرس کنکور را کنترل کنیم؟ / مسئول حمل و نقل فضانوردان به ایستگاه فضاییبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

بدون دردسر و به راحتی آب خوردن شکمتان را صاف کنید

متخصص تغذیه معتقد است افراد برای لاغری موضعی اندام خود به ویژه در ناحیه شکم باید از ورزش و تغذیه ویژه بهره‌ بگیرند.

كدام داروها از پوشش بيمه خارج شدند؟ + جدول

فهرست ۷۹ قلم داروی بدون نسخه خارج شده از پوشش بیمه‌ای در این خبر قابل مشاهده است.

چگونه استرس کنکور را کنترل کنیم؟

یک مشاور تحصیلی به تشریح راهکارهایی برای حفظ آرامش خانواده و داوطلبان در روزهای پایانی منتهی به کنکور پرداخت.

موشک اژد‌های اسپیس ایکس رقیب کپسول فضایی روس‌ها می‌شود+ تصاویر

کپسول فضایی اسپیس ایکس آخرین تلاش آمریکایی‌ها برای ارسال فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی و بی نیازی از وابستگی به روس هاست.

با استارت‌آپ‌ها دور دارو‌های شیمیایی را خط بکشید

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی و راه‌اندازی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توان هر نوع داروی گیاهی را یافت و خریداری کرد.

پشت پرده اعطای مجوز فله‌ای در آموزش و پرورش/ خصوصی سازی مدارس؛ تضعیف یا تکمیل نظام آموزشی؟

مدارس غیردولتی با هدف کمک به نظام آموزشی روی کار آمدند، اما اکنون فعالیت برخی، اهداف تشکیل را تحت تاثیر قرار داده است.

دسری جادویی که بینایی شما را تقویت می‌کند

يک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: نوع خاصی از دسر به علت داشتن بتا كاروتن و ويتامين A از ابتلای افراد به مشكلات چشمی جلوگيری مي‌كند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به راحتی آب خوردن شکمتان را صاف کنید/ داروهایى که از پوشش بیمه‌ها خارج شدند/ چگونه استرس کنکور را کنترل کنیم؟ / مسئول حمل و نقل فضانوردان به ایستگاه فضایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..