تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیرو‌های اورژانس کم‌خطا عمل کنند/ سلسله مراتب باید در سازمان اورژانس مانند یک مجموعه نظامی رعایت شود

هاشمی گفت: اعتماد مهمترین سرمایه خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود که باید آن را در کنار دانش و مهارت ارتقا بخشید.

نیرو‌های اورژانس باید کم اشتباه عمل کنند/ سلسله مراتب باید در سازمان اورژانس مانند یک مجموعه نظامی رعایت شودبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت عصر امروز در مراسم اختتامیه ششمین المپیاد فوریت‌های پزشکی کشور که در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، اظهار کرد: سازمان اورژانس یکی از مهمترین مراکز خدمتگزار به مردم ایران است و امیدوارم که کار فوریت‌های پزشکی همچنان تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه افتخار بزرگ این است که انسان مرهم خانوده‌های ایرانی شود، افزود: نیرو‌های اورژانس تنها افرادی هستند که بدون هیچ مما‌نعتی در خلوت مردم حضور پیدا کنند و برای هیچ فردی چنین اعتمادی فراهم نمی‌شود.

نیروهای اورژانس حداقل خطا را باید در کار داشته باشند

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه نیرو‌های اورژانس باید تا آنجایی که می‌توانند کم خطا باشند و طوری عمل کنند که اگر اشتباهی رخ داد بتوانند به سرعت از آن پیشگیری شود، افزود: مهمترین سرمایه خانواده‌های ایران اعتماد است که در کنار اخلاق و مهارت باید چنین ثروتی را حفظ کرد و معتقدم که اعتماد مهمترین زیور است که انسان به آن در کنار دانش و مهارت آراسته می‌شوند.

هاشمی ادامه داد: باید از نظر دانش و مهارت در سطحی باشیم تا بتوانیم در لحظاتی که مردم  نیازمندند به خوبی انجام وظیفه کنیم .

وی افزود: داشتن آمبولانس‌های شیک و با تجهیزات به روز دنیا همگی یک دکور است، اما دانش و مهارت لازم موضوع مهمتری محسوب می‌شود.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در حال حاضر اورژانس کشور دارای ۴۰ بالگرد است، افزود: برخی مشکلات مردم و باز کردن گره آن‌ها مسئله مهمی تلقی می‌شودو نیرو‌های اورژانس باید از مهارت کافی در هنگام رسیدن به بالین بیمار برخوردار باشند.

هاشمی اضافه کرد: خیلی بد است که یک نیروی اورژانس دست و پای خود را در هنگام رسیدن به بالین بیمار  کم کند و همین مسئله باعث شده تا بتواند جان مریض را از مرگ نجات دهند و یا در زمان مناسب بیمار به بیمارستان منتقل نشود.

المپیاد‌های فوریت‌های پزشکی آمادگی جسمانی  را ارتقا می دهد

وی با اشاره به اینکه برگزاری المپیاد‌های فوریت‌های پزشکی کمک بزرگی به ارتقای آمادگی جسمانی و توانمندی نیرو‌های اورژانس می‌کند، افزود: در سازمان اورژانس باید مثل نیرو‌های انتظامی سخت گرفته شود هر چند که امروزه در این نیرو سخت‌گیری‌هایشان کمتر شده است؛ به طوریکه که میزان قد و قواره، اندام و دور کمر را در اورژانس اندازه‌گیری نمی‌کنند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه اگر سرپرست اورژانس کشور میزان دور کمر و قد شاخص جذب باشد همه نیرو‌ها قبول می‌َشوند، عنوان کرد: سازمان اورژانس کشور باید مثل یک مجموعه نظامی نظم، را  رعایت و  سلسله مراتب و آمادگی جسمانی برخوردار باشد و خوشبختانه طرح رتبه‌بندی نیرو‌های اورژانس به زودی اجرایی و افراد با سواد و دارای سوابق بیشتر از امتیاز بالاتری برخوردار می‌شوند.

هاشمی تاکید کرد:  نظم و انظباط در کنار نوسازی ناوگان باید ارتقا پیدا کند.

وی ادامه داد: تعداد ۱۰ نفر از منتخبان المپیاد فوریت‌های پزشکی در صورت تامین نشدن به وسیله دولت با بودجه وزارت بهداشت به بهترین مراکز آموزشی در دنیا فرستاده می‌شوند تا آموزش‌های لازم را در زمینه خدمات اورژانسی ببینند.

وزیر بهداشت گفت: افرادی که با ایمان، علاقه، عشق به مردم کشور در سازمان اورژانس فعالیت می‌کنند با ارتقای مهارت و دانش سلامت می‌َشوند.

هاشمی یادآور شد: افتخار بزرگی نصیب نیرو‌های اورژانس در آمده تا با ایجاد لبخند رضایت مردم  در جهت خدمت رسانی بیشتر به آن‌ها بر لبانشان بنشانیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیرو‌های اورژانس کم‌خطا عمل کنند/ سلسله مراتب باید در سازمان اورژانس مانند یک مجموعه نظامی رعایت شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..