تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات سگ بعد از تصادفی شدید میان سه خودرو!

پس از تصادف شدید سه اتومبیل در انگلستان و گیر افتادن یک سگ در میان آنها ، آتش نشانان بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند و پس از نجات افراد ، سگ را هم نجات دادند .

در شهر میدلندز کشور انگلیس سه خودرو به طرز وحشتناکی تصادف کردند  . و در این میان یک سگ بین قطعات خُرد شده ی ماشین ها توسط آتش نشانان به سلامت خارج شد . در ادامه بیشتر درباره ماجرای نجات سگ بعد از تصادف می خوانید و تصاویر جالب آن را می بینید.

نجات سگ بعد از تصادف

آتش‌نشانان سگ خوش‌ شانسی را از میان تکه‌ های آهن سالم بیرون آوردند. این سگ بعد از تصادفی شدید میان سه خودرو از قطعات له شده خودروهای صدمه دیده نجات پیدا کرد.

طی حادثه‌ای در شهر میدلندز انگلیس دو خودرو به شدت بر خورد کردند و دچار صدمات جدی شدند. آتش‌نشانان پس از اطلاع از حادثه بلافاصله در محل حاضر شدند. یک زن ۲۰ ساله و یک مرد ۳۰ ساله در این حادثه دچار حادثه شدند.

زمانی که آتش‌نشانان قصد ترک محل و انتقال خودروهای آسیب‌دیده را داشتند ناگهان صدای ضعیف یک سگ را شنیدند. سگ کوچک از ناحیه پا در خودرو ون گیر کرده بود.در کمال شگفتی هیچ آسیبی متوجه این حیوان نشده بود.

نجات سگ بعد از تصادفنجات دادن سگ بعد از تصادف

نجات سگ بعد از تصادف

درباره شهر میدلندز بیشتر بدانید

میدلندز غربی (به انگلیسی: West Midlands) یک شهرستان تشریفاتی و شهری، در ناحیه میدلند غربی می‌باشد.
در سال ۲۰۰۹ جمعیت آن ۲٬۶۳۸٬۷۰۰ نفر سرشماری شده‌است.
اکثر خاک این شهرستان را که ۹۰۲ کیلومتر مربع می‌باشد، مناطق شهری تشکیل می‌دهد.

این شهرستان در سال ۱۹۷۴ تشکیل شده است.

نجات سگ بعد از تصادفمیدلندزنجات سگ بعد از تصادفشهر میدلندز

باشگاه خبرنگاران جوان – ویکی پدیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات سگ بعد از تصادفی شدید میان سه خودرو!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..