تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودباوری گمشده جامعه ماست

رضایی: خود باوری گمشده جامعه ماستبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تازه‌ترین پست منتشر شده در صفحه شخصی اینستاگرامش از خودباوری در جامعه نوشت و موفقیت‌های اخیر ورزشکاران  در حوزه فوتبال و والیبال را نتیجه بازگشت خودباوری دانست. متن پست منتشر شده به شرح زیر است:


" خودباوری، گمشده جامعه ماست.

ضعف خودباوری در دولتمردان و نخبگان به جامعه و جوانان کشور سرایت و آنها را از داشته‌های خود غافل می‌کند.

موفقیت‌های بازیکنان ما در والیبال و فوتبال نشان می‌دهد که خودباوری درحال بازگشت به ورزش کشور است.

امید است این اتفاق به نهضت ملی بازگشت خودباوری در همه عرصه‌ها تبدیل شده و به همه اقشار جامعه، دولتمردان و نخبگان تسری یابد. در شرایط اقتصادی کنونی، دولت به جای استعفا و یا دست روی دست گذاشتن به صاحبنظران و نخبگان اقتصادی کشور اعتماد کند و آنها را به کمک بطلبد.

محسن رضایی "

رضایی: خود باوری گمشده جامعه ماستانتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودباوری گمشده جامعه ماست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..