تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب پیشنهاد سه میلیاردی / سروش رفیعی در آستانه توافق با پرسپولیس

سروش رفیعی برای پیوستن به پرسپولیس درخواست قرارداد سه میلیارد تومانی نداشته است.

به گزارش شما نیوز ،

یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار وبسایت نود پیشنهاد سه میلیاردی رفیعی به پرسپولیس را رسما تکذیب کرد.

بازیکن فصل گذشته باشگاه الخور قطر امروز بدون حضور مترجم  جلسه‌ای با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس برگزار کرد. 

این بازیکن که به گرشاسبی سرپرسپولیس گفته بود دو روز دیگر درباره پیشنهاد پرسپولیس تصمیم می‌گیرد با رد پیشنهاد سپاهان و تراکتورسازی در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.

رفیعی در شرایطی که نساجی با پیشنهاد عقد قرارداد شش ماهه با او موافقت کرده یک تیم تهرانی را از میان سایپا و پیکان برای بازی در نیم فصل اول انتخاب خواهد کرد تا در نیم فصل دوم راهی پرسپولیس شود.

بازیکن پیشین پرسپولیس مدعی است از هشت تیم از روسیه، قطر، یونان و ترکیه هم پیشنهاداتی دریافت کرده است.

با رد فرجام خواهی باشگاه پرسپولیس در دادگاه CAS این تیم تا نیم فصل لیگ برتر هجدهم از جذب بازیکن محروم خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب پیشنهاد سه میلیاردی / سروش رفیعی در آستانه توافق با پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..