تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم تشییع سردار دایی‌پور برگزار شد

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سپاه، مراسم تشییع پیکر سردار سرتیپ دوم پاسدار شاهرخ دایی‌پور از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که در حین عملیات مستشاری در شهر بوکمال سوریه، به شهادت رسید صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و همرزمان شهید در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: 

سردار دایی‌پور در سوریه به شهادت رسید

بر اساس این گزارش، پیکر مطهر این شهید بعد از تشییع در شهرک شهید محلاتی برای خاکسپاری به گلزار شهدای امام زاده علی اکبر چیذر انتقال یافت.

در این مراسم حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، سردار مرتضی قربانی، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه، سردار سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار چهارباغی فرمانده سابق توپخانه نیروی زمینی سپاه حضور داشتند.

مراسم گرامیداشت این شهید مدافع حرم سه شنبه از ساعت 17 تا 18:30 در مسجد جامع پیامبر اکرم (ص) شهرک شهید محلاتی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع خبر : tn.ai




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم تشییع سردار دایی‌پور برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..