تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




المپیاد فوریت پزشکی خدمات رسانی اورژانسی را ارتقا می‌دهد

المپیاد فوریت پزشکی خدمات رسانی اورژانسی را ارتقا می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور عصر امروز در مراسم اختتامیه ششمین المپیاد فوریت‌های پزشکی کشور که در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، اظهار کرد: امروز ۲۰۰ نفر از کارکنان فوریت‌های پزشکی شهر در آزمون‌های علمی و کتبی با یکدیگر به رقابت پرداخته و نفرات برتر معرفی شدند.

وی ادامه داد: المپیاد فوریت‌های پزشکی کشور با اهدف افزایش مهارت کار‌های فوریت‌های پزشکی، ارتقای کیفیت کار‌ها برگزار شده است تا کارکنان اورژانس بتوانند خدمات بهتری به مردم ارائه دهند.

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به تشکیل شبکه فوریت‌های پزشکی کشور ادامه داد: ارتقای روحیه کارکنان فوریت‌های پزشکی و معرفی افراد خلاق در اورژانس همچنین آمادگی خوب برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی فوریت‌های پزشکی از دیگر اهداف فوریت‌های پزشکی است.

در حال تکمیل/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «المپیاد فوریت پزشکی خدمات رسانی اورژانسی را ارتقا می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..