تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیماری نادری که پسر ۱۸ ساله را به پیرمرد ۸۰ ساله تبدیل کرد

برترین‌ها: وقتی برای اولین بار «شائو چوی» را ببینید، حاضرید قسم بخورید که حداقل ۸۰ سال دارد، اما در حقیقت دانش آموز دبیرستانی ۱۸ ساله‌ای است که از یک بیماری بسیار نادر رنج می‌برد که باعث افتادگی پوست و عضلات صورتش شده است.

بیماری نادری که پسر ۱۸ ساله را به پیرمرد ۸۰ ساله تبدیل کرد

چوی اولین بار در دوران راهنمایی متوجه بیماری خود شد، پوست صورتش آنقدر افتاده و شل شده بود که چند دهه پیرتر از همکلاسی‌هایش به نظر می‌رسید. پزشکان هنوز راهی برای درمان یا توقف بیماری او پیدا نکرده اند، بنابراین چوی چاره‌ای جز پذیرش شرایطش ندارد.

بیماری نادری که پسر ۱۸ ساله را به پیرمرد ۸۰ ساله تبدیل کرد

خوشبختانه بیماری او به جز تغییر ظاهرش، اثر منفی روی سلامتش نداشته است و به لطف حمایت خانواده و دوستانش توانسته بپذیرد که زندگی فقط چهره جوان و زیبا نیست. او یکی از بهترین دانش آموزان مدرسه است و علیرغم سختی‌هایی که تحمل می‌کند، قرار است برای ادامه تحصیل به بهترین دانشگاه چین برود و به اهدافش برسد. این مرد جوان می‌گوید گاهی مردم او را مسخره می‌کنند، اما می‌داند که تنها راه غلبه بر این شرایط مثبت ماندن است. «اگر بگویم ظاهرم مرا اذیت نمی‌کند دروغ گفته ام، اما من همیشه فرد مثبتی بوده ام، این بزرگترین قدرت من است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیماری نادری که پسر ۱۸ ساله را به پیرمرد ۸۰ ساله تبدیل کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..