تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی رسمی تبلت جدید شیائومی +تصاویر

معرفی رسمی تبلت جدید شیائومی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش بود که قسمت تبلت از سایت اندروید با یک اشتباه حذف شد و شایعه شده بود که اندروید قصد ندارد تبلت دیگری تولید کند اما با بازگشتن صفحه تبلت‌ها به سایت اندروید، این شایعات رد شدند و حالا شرکت شیائومی با معرفی تبلت جدید خود، Mi Pad 4 تولید تبلت‌های اندرویدی را پس از این شایعه آغاز کرد و خط تولید تبلت‌های اندرویدی را تازه کرد.

Mi Pad 4 یک تبلت 8 اینچی است و بدنه آن از جنس فلز ساخته شده است که قیمت آن قرار است با پایه 170 دلار و فروش آن در بازار چین آغاز شود. این تبلت با صفحه نمایش IPS خود دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 و 3 گیگابایت رم است. حافظه داخلی این تبلت هم 32 گیگابایت است که می‌توان آن را با قرار دادم یک کارت حافظه micro SD گسترش داد. نسخه دیگری هم که از این تبلت در بازار چین به فروش خواهد رسید، دارای 4 گیگابایت رم و فناوری LTE یا همان نسل چهارم اینترنت است، با قیمت 230 دلار به فروش خواهد رسید. Mi Pad 4 با این مشخصات، یکی از تبلت‌ها با قیمت مناسب در بازار خواهد بود.

بر خلاف این قیمت‌های جذاب، تبلت جدید شیائومی به یک باتری با ظرفیت 6هزار میلی‌آمپر، دو میکروفون، اسپیکر استریو و دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب در پشت و جلوی دستگاه مجهز است. این تبلت‌ها قرار است در دو رنگ مشکی و طلایی تولید شوند. تنها نقطه ضعفی که می‌توان برای این تبلت در نظر گرفت می‌توان به شارژ کند آن اشاره کرد که با ولتاژ 5 ولت و جریان 2 آمپری کار می‌کند و از نسل جدید شارژرها عقب افتاده است.

هنوز مشخص نیست که تبلت‌های Mi Pad 4 شرکت شیائومی در چه تاریخی به بازارهای خارج از چین ارسال خواهند شد اما باید گفت فناوری LTE استفاده شده در این دستگاه فقط به درد کشورهای آسیایی و اروپایی می‌خورد و برای آمریکای شمالی تقریبا بی استفاده است. این تبلت‌ها از فردا در بازار چین در دسترس هستند.

معرفی رسمی تبلت جدید شیائومی +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی رسمی تبلت جدید شیائومی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..