تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال کاربران از ویدئوی نماز خواندن راننده جرثقیل +فیلم

نماز خواندنی که مثل بمب در فضای مجازی صدا کرد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فردی ناشناس از لحظه عبادت و نماز خواندن یک راننده جرثقیل در شهر بیشکک قرقیزستان فیلمبرداری کرد و با انتشار آن در فضای مجازی سر و صدای زیادی در بین کاربران به پا کرد. مطمئنا فرد نمازگزار به دلیل شرایط کاری اجازه پایین آمدن از جرثقیلی را که برای پروژه برج‌سازی تا طبقه سیزدهم بالا رفته بود نداشت بنابراین احتمالا مجبور بوده تا قبل از قضا شدن این فریضه دینی در مکانی که شاید از نظر خیلی‌ها ناامن شمرده می‌شود، نمازش را اقامه کند.

این حرکت راننده مسلمان بازتاب فوق العاده‌ای در شبکه های مجازی داشت و همه عبادت او را در چنین شرایطی تحسین کردند.


انتهای پیام/

نماز خواندن راننده جرثقیل در ارتفاع



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال کاربران از ویدئوی نماز خواندن راننده جرثقیل +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..