تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپدیت جدید کروم مقاله‌های خبری را دانلود می‌کند +تصاویر

آپدیت جدید کروم مقاله‌های خبری را دانلود می‌کند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوکل ویژگی جدید و مفیدی را به مرورگر کروم خود برای گوشی‌های اندرویدی اضافه کرده است. عملکرد جدیدی که به مرورگر اجازه می‌دهد چیزهایی مانند مقاله‌های خبری را زمانی که دستگاه به اینترنت متصل است، دانلود کنید تا بعدا در حالت آفلاین قابل مرور باشند.

گوگل ویژگی جدید مرورگر خود را اینگونه معرفی کرد: وقتی که شما به وای‌فای وصل هستید، کروم مقاله‌هایی مرتبط با موضوعی که در ناحیه زندگی شما در حال انتشار و محبوب شدن است، دانلود می‌کند. اگر در مرورگر کروم وارد شده باشید، بر اساس هیستوری مرور شما، کروم قسمت‌هایی را دانلود می‌کند که به شما ربط دارد. این محتوای دانلود شده بعدا، حتی زمانی که به اینترنت وصل نباشید، در دسترس شما قرار خواهند گرفت.

شرکت گوگل اعلام کرده است این ویژگی برای میلیاردها استفاده‌کننده بعدی گوگل (NBU) در نظر گرفته شده است و در حال حاضر در بیش از 100 کشور مانند هند، نیجریه، اندونزی و برزیل در دسترس است. این نسخه از کروم در پلی استور گوگل قابل دریافت است.

آپدیت جدید کروم مقاله‌های خبری را دانلود می‌کند +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپدیت جدید کروم مقاله‌های خبری را دانلود می‌کند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..