تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپالتی: ناینگولان همان بازیکنی است که در ترکیب خود کم داشتیم

 پس از قطعی شدن انتقال راجا ناینگولان، هافبک بلژیکی رم به اینتر، لوچیانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی اینتر به تمجید از هافبک جنگنده جدید خود پرداخته است.

به گزارش شما نیوز ، هافبک جنگنده و بلژیکی رم پس از انجام مراحل مقدماتی و تست های پزشکی اینتر در هفته گذشته به این تیم پیوست. لوچیانو اسپالتی، سرمربی اینتر که در رم با مربی ناینگولان بود به تمجید از خرید جدید باشگاه پرداخت.

اسپالتی گفت:

او همان توربینی است که موتور تیم ما کم داشت. این نکته که او بلافاصله پس از قرار گرفتن در لیست فروش آمدن به اینتر را انتخاب کرد نشانه بزرگی برای ماست. او موفق خواهد بود، او شخصیتی دارد که مقابل هر رقیبی قرار می گیرد. او مثل یک نینجا در هر زمینی برابر هر رقیبی قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپالتی: ناینگولان همان بازیکنی است که در ترکیب خود کم داشتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..