تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی‌های محبوب پلی‌استیشن با قیمت کمتر به فروش می‌رسند +تصاویر

بازی‌های محبوب پلی‌استیشن با قیمت کمتر به فروش می‌رسند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام روز گذشته، شرکت سونی در آستانه پنجمین سالگرد تولید دستگاه‌های پلی‌استیشن 4 قصد دارد بازی‌های محبوب این شرکت را در خط تولیدی به نام بازی‌های موفق (Greatest Hits) با قیمت 20 دلار (حدود 85 هزار تومان) به فروش برساند.

این بازی‌ها قرار است با بسته‌بندی‌ها و لیبل‌های قرمز تولید شود؛ درست برعکس رنگ اصلی بسته‌بندی‌های اصلی بازی‌های پلی‌استیشن 4 که با رنگ آبی تولید می‌شوند. در بین این بازی‌ها، بازی انحصاری شرکت Noughty Dog به نام Uncharted 4 دیده می‌شود و عناوین محبوب توسعه‌دهندگان بازی‌های پلی‌استیشن هم در این لیست دیده می‌شوند. تعداد این بازی‌ها در آمریکا 15 و در کانادا 14 بازی است که در مغازه‌های خاصی که شرکت سونی آن‌ها را انتخاب می‌کند، به فروش خواهند رسید.

اولین بسته از این بازی‌های محبوب در تاریخ 28 ژوئن (7 تیر) به مغازه‌های فروش پلی‌استیشن ارسال خواهند شد. در ادامه لیست کامل این بازی‌های محبوب و پرفروش را ملاحظه می‌کنید:

Battlefield 4 Bloodborne Doom DriveClub Infamous: Second Son Killzone: Shadow Fall The Last of Us Remastered LittleBigPlanet 3 Metal Gear Solid 5: The Definitive Experience Project CARS Ratchet & Clank Street Fighter 5 Uncharted 4: A Thief’s End Yakuza 0 Yakuza Kiwami

بازی‌های محبوب پلی‌استیشن با قیمت کمتر به فروش می‌رسند +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی‌های محبوب پلی‌استیشن با قیمت کمتر به فروش می‌رسند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..