تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر الگوی ترافیک تهران در فصل تابستان

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به شروع فصل تابستان بار صبحگاهی در تهران از ساعت ۷:۰۰ شروع و تا ۹:۰۰ ادامه دارد.

به گزارش شما نیوز ، right;">باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیکی شهر تهران امروز( چهارم تیرماه) اظهار کرد: در حال حاضر در محور‌های بزرگراهی بار ترافیک ورود به محدوده مرکزی شهر را شاهد هستیم و محور جنوب به شمال بزرگراه‌های نواب و امام علی (ع)، محور غرب به شرق بزرگراه‌های همت و حکیم و همچنین محور شرق به غرب بزرگراه‌های بابایی، زین‌الدین و بلوار ارتش دارای بار ترافیکی نیمه‌سنگین و در حال حرکت است.

وی افزود: با توجه به شروع فصل تابستان و تغییر در الگوی ترافیکی، ساعت شروع بار صبحگاهی در تهران از ساعت ۷ است که تا ساعت ۹ نیز ادامه دارد. بار ترافیک عصرگاهی نیز از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۰ ادامه دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد: هر چند طی ۲۴ ساعت گذشته حادثه خاص جرحی یا فوتی در تهران نداشته‌ایم، اما رانندگان سرعت مطمئنه را در محور‌های بزرگراهی و خصوصاً در هنگام شب رعایت کنند، زیرا تخطی از سرعت مطمئنه می‌تواند حادثه‌ساز شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر الگوی ترافیک تهران در فصل تابستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..